Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Problem med Jtag uppdatering

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2012
    Från
    BÃ¥lsta, Sweden, Sweden
    Inlägg
    44
    Respekt
    12

    Unhappy Problem med Jtag uppdatering

    Hej! nu har jag en stort problem skulle uppdatera till den nyasate men när jag skriver in Cpukey så får jag bara error säger att den är för kort och jag spara koden i Tex fil men får inte till den hjälp!!!!! har en Falcon

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Bingo93 Visa Inlägg
    Hej! nu har jag en stort problem skulle uppdatera till den nyasate men när jag skriver in Cpukey så får jag bara error säger att den är för kort och jag spara koden i Tex fil men får inte till den hjälp!!!!! har en Falcon
    Obviously är felet att du missat något tecken, cpukey ska vara 32 tecken lång och hexadecimal (0-9, a-f eller A-F)

    Mitt tips är att du hämtar cpukey över nätverket genom att starta xell, och ladda hem http://*ip*/FUSE till en textfil, därefter låter du t.ex. min GUI läsa den filen, eller så låter du min GUI direkt göra allting åt dig
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2012
    Från
    BÃ¥lsta, Sweden, Sweden
    Inlägg
    44
    Respekt
    12
    nu fixade sig jävla många siffror men ett bra program en fråga är det du som har gjord xeBuild_GUI_2.085?

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Bingo93 Visa Inlägg
    nu fixade sig jävla många siffror men ett bra program en fråga är det du som har gjord xeBuild_GUI_2.085?
    Yep, det e jag som gör alla xeBuild GUI versionerna
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2012
    Från
    BÃ¥lsta, Sweden, Sweden
    Inlägg
    44
    Respekt
    12
    ser att det är en liten bugg på FSD3 med den nya dash 2.0.16197.0 den vill att att jag ska logga in på min avatar tro du att det kommer en ny update på fsd som fixar detta

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Bingo93 Visa Inlägg
    ser att det är en liten bugg på FSD3 med den nya dash 2.0.16197.0 den vill att att jag ska logga in på min avatar tro du att det kommer en ny update på fsd som fixar detta
    Logga in på din avatar? VA?! vad menar du med det egentligen? saknar du avatar stödet är det därför du har problem med det hela
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2012
    Från
    BÃ¥lsta, Sweden, Sweden
    Inlägg
    44
    Respekt
    12
    Den tro att jag är ut loggad hela tiden provad installera om får samma sak inte för det är en stor grej men har du upplevt det?

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Bingo93 Visa Inlägg
    Den tro att jag är ut loggad hela tiden provad installera om får samma sak inte för det är en stor grej men har du upplevt det?
    Det problemet fanns på 14717/14719, inte varit med om det ännu på 16197... men jag har o andra sidan inte en Kinect längre, det är inte en bugg i F3, det är en bugg i dashboarden eller patcharna isåfall...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2012
    Från
    BÃ¥lsta, Sweden, Sweden
    Inlägg
    44
    Respekt
    12
    hittade felet det var autoläge felstavad på avatar inloggningen på vanliga dashboard som skulle ändras så nu fungera det bra

Liknande diskussioner

  1. Dags för JTAG uppdatering
    By Gfer in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2012-07-05, 19:30
  2. Uppdatering av jtag alt konsoll?
    By Jonasss in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 15
    Senaste inlägg: 2012-03-02, 12:29
  3. Guide: Uppdatera din JTAG/RGH-JTAG med xeBuild GUI 1.1 till Dashboard 2.0.14699.0
    By Swizzy in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-23, 21:27
  4. Jtag hjälp med uppdatering
    By tombl046 in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2012-01-01, 20:21
  5. Problem med lpt jtag
    By dood in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2011-03-06, 16:23

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •