Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: strul

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    0

Exclamation strul

jag blir galen på min helt nyligen inköpta messiah maskin för helt plötsligt fungerar inte backuper att lira längre, blir bara svart skärm. det funkade sist när jag lirade...provade samma spel, ingenting, provade 10 andra spel både ps1 o ps2 backuper cdr, hongkong silvers, inget bootar, bara svart. original ps2/ps1 funkar...
    konsollen har stått helt stilla på samma plats, inte kan väl en lödning ha lossnat då?!?! vad har hänt?!?
    vad ska jag göra?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Ring oss på måndag, då jag förutsätter att du köpt din PS2 av oss är det värsta som kan hända att vi måste skicka en paketlapp till dig så att du kan returnera den för åtgärd.

08-615 21 60
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Feb 2002
    Från
    Sweden
    Respekt
    0

Är det bara jag som hört rykten om att nått chip fungerar bara i 20 timmar och sen lägger den ner totalt. Vet inte men det kan kanske vara det?
    och att Priserna är skyhöga visar bara på att det inte är kunderna som får bestämma något priserna......Ganska typiskt i Sverige

Registrerade
    Dec 2001
    Respekt
    24

Det är ALLTID kunderna som bestämmer, om priset är för högt köper inte kunderna. Och eftersom efterfrågan är så mycket större än tillgången idag så blir det så att några anser att det är värt priset medans andra whinear å gnäller hela tiden utan resultat... priset kommer sjunka när tillgången ökar (=flera chip) Frågan är:skall du köpa och vara nöjd eller whinea å gnälla ett par veckor först?

Registrerade
    Mar 2002
    Respekt
    0

Hur va lösningen i detta fallet med att det blev svart?

Registrerade
    Jan 2002
    Från
    Sthlm
    Respekt
    0

Om du har en V4 maskin och skärmen bara blir svart när du startar den. Så ska du trycka på reset knappen snabbt 4 gånger när du startar PS2, när du stängt av den därbak. Så va det iaf för mig när det bara vart svart bild för mig endag.

Liknande diskussioner

1. Strul med RAR filer
    By J-man in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2004-10-20, 08:12
  2. Nästa strul med Lightforce
    By 3875 in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Senaste inlägg: 2003-07-11, 00:23
  3. Strul med UBB-databasen?
    By Tommy_2Tall in forum Hjälp med messageboarden
    Senaste inlägg: 2003-03-21, 09:09
  4. Strul med minneskort
    By Gothia in forum Playstation produktsupport - övrigt