Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Köpa en ny Ps3 idag?

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    18

Köpa en ny Ps3 idag?

Hej

Om jag köper en ny Ps3 idag tex den nya 500gb, finns det någon chans att kunna lägga in cfw då? Eller är det som förr att det måste vara ofw 3.55?

Förmodligen får man väl en med 4.30 om man köper idag.

Tack på förhand.

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av Axan Visa Inlägg
    Hej

Om jag köper en ny Ps3 idag tex den nya 500gb, finns det någon chans att kunna lägga in cfw då? Eller är det som förr att det måste vara ofw 3.55?

Förmodligen får man väl en med 4.30 om man köper idag.

Tack på förhand.
    Om du köper en Super Slim PS3 (500GB modellen är super slim) går det inte att installera CFW på den i dagsläget, eller jo, det går men det finns inget ute till allmänheten som går att installera då den kommer med 4.15 samt inte går att nedgradera till 3.55 som alla nuvarande CFW's kräver att du går från...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Sep 2010
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    eller jo, det går men det finns inget ute till allmänheten som går att installera.
    Så du menar att du sitter inne med info angående en möjlig jailbreak för 3K+ konsoller? Har någon bakom kulisserna lyckats knäcka lv0,2 då eller?

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Om du köper en Super Slim PS3 (500GB modellen är super slim) går det inte att installera CFW på den i dagsläget, eller jo, det går men det finns inget ute till allmänheten som går att installera då den kommer med 4.15 samt inte går att nedgradera till 3.55 som alla nuvarande CFW's kräver att du går från...
    Tack för ett superbt svar! Tror du att det kommer att gå i framtiden? Om jag köper den vanlig slim modellen, kommer den med 3.55 eller är den också redan uppdaterad tror du?

OT: Istället för att starta en ny tråd i Xbox360 forumet så ställer jag frågan till dig istället, om jag istället köper en ny 360 slim, går den att flasha?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av Axan Visa Inlägg
    Tack för ett superbt svar! Tror du att det kommer att gå i framtiden? Om jag köper den vanlig slim modellen, kommer den med 3.55 eller är den också redan uppdaterad tror du?

OT: Istället för att starta en ny tråd i Xbox360 forumet så ställer jag frågan till dig istället, om jag istället köper en ny 360 slim, går den att flasha?
    ALLA Nya PS3's som finns i butik idag (om du inte lyckas hitta något sjukt gammalt lager) har över 3.55...

Nej, dom senaste maskinerna går inte att flasha på 360 heller, däremot kan du få RGH/JTAG eller Xk3y installerat på dessa...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

1. Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-13, 23:58
  2. köpa ps3 idag, ngt att tänka på?
    By skerk in forum Playstation 3
    Senaste inlägg: 2007-09-26, 18:17
  3. Ska köpa min wii idag
    By mattias80 in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-09-24, 15:23
  4. Köpa en ny Xbox idag?
    By twoamigos in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2006-10-04, 14:54
  5. Måste ha snabba svar! ska köpa massa prylr..IDAG!
    By smeagol in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2003-01-31, 15:28

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner