Tja!
Är det någon som kör netflix på e3:s custom firm och isåfall hur? får inte till det ;(
Tja!
Är det någon som kör netflix på e3:s custom firm och isåfall hur? får inte till det ;(
Du föddes gråtande medan folk stod omkring dig och log.
Lev så du kan dö leende medan folk står omkring dig och gråter.
Ärligt är det ingen som kör netflix på en jailbreakad ps3?
Du föddes gråtande medan folk stod omkring dig och log.
Lev så du kan dö leende medan folk står omkring dig och gråter.
Det funkar fin fint med att köra netflix på ps3 jb
Netadministrator för irc.osx86.hu - Playstation 3 Dev - Peak & Poke LV1 Dev - Latest CFW: 4.46 PS3 Super Slim
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Då förstår du säkert min nyfikenhet Swizzy, har du testat den?Går den att installera lika lätt som vanlig cfw, dvs genom .pup fil eller krävs det flasher? MYCKET tacksam för svar......
Nope, jag är inte en del av "The Circle of Trust", det jag vet är att den ska gå att installera som en vanlig CFW över nuvarande OFW's
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
happ så det heter nu ultra slim istället för super slim då ?
Netadministrator för irc.osx86.hu - Playstation 3 Dev - Peak & Poke LV1 Dev - Latest CFW: 4.46 PS3 Super Slim
Bookmarks