Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Ny uppdatering av XBOX 360?

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2012
    Inlägg
    8
    Respekt
    0

    Ny uppdatering av XBOX 360?

    Såg denna artikel, något man ska passa sig för om man har en XK3y?

    http://www.videogamer.com/news/manda...out_today.html

    /Nicke

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag har inte hört talas om några problem, å andra sidan är den bara ett par dagar sedan uppdateringen kom.

    Ingenting i beskrivningen av uppdateringen tyder på att xk3y skall påverkas.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Uppdateringen det skrivs om är den nya 2.0.16202.0, enligt tester runt om i världen verkar den inte göra någon skillnad vad gäller spel säkerheten, och om man kollar på versions förändringen 2.0.16197.0 till 2.0.16202.0 är det endast 5 versioners skillnad, det är ganska liten skillnad vilket tyder på att det bara är små ändringar, precis som det skrivs om i nyheten...

    Spelsäkerheten brukar vara 10+ i skillnad med versionerna eftersom microsoft trots allt måste testa så att det verkligen funkar som det ska, och det är sällan det klaffar första försöket när man ska öka säkerheten i mjukvara
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2012
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Dum fråga, men jag upptäckt XK3Y precis, och funderar - hur går ni tillväga när det dyker upp ett meddelande om att Xboxen vill uppdatera Dashboarden? Väljer man bara OK? Eller är det ett säkert kort på att ha sin Xbox/XK3Y obrukbar/oduglig?

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av SweStars Visa Inlägg
    Dum fråga, men jag upptäckt XK3Y precis, och funderar - hur går ni tillväga när det dyker upp ett meddelande om att Xboxen vill uppdatera Dashboarden? Väljer man bara OK? Eller är det ett säkert kort på att ha sin Xbox/XK3Y obrukbar/oduglig?
    Man svarar nej, laddar hem uppdateringen från t.ex. vårat support forum, eller någon annan sida där det finns länkat följt av att du installerar den via USB minnen istället för från spelet...

    Skulle du mot förmodan svara ja på frågan att uppdatera från ett spel från din xk3y kommer det orsaka att den fastnar mitt i en uppdatering och vägrar gå vidare förrens du har löst den uppdateringen, det gör du genom att antingen ladda hem uppdateringen som krävs (hur f*n vet man det? jo, man kollar i min lilla guide ) alternativt att du laddar samma spel igen med din xk3y med hjälp av displayen du fick med...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  6. #6
    Registrerade
    Nov 2012
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    alternativt att du laddar samma spel igen med din xk3y med hjälp av displayen du fick med...
    Får man alltid med en display till xk3y? Vet inte om jag sett något annat än den lilla USB-anslutningen på baksidan av boxen...
    /Nicke

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Lovefall Visa Inlägg
    Får man alltid med en display till xk3y? Vet inte om jag sett något annat än den lilla USB-anslutningen på baksidan av boxen...
    /Nicke
    xk3y säljs både med och utan display. Vi sålde utan display en kort period när displayerna hade leveransproblem pga saknade komponenter i fabriken eller nåt. Nu har vi köpt på oss ett extra lager displayer, finns att beställa i webshoppen.

    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1653
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Ny Xbox 360 Uppdatering?!
    By Makaveli1 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2010-03-28, 01:11
  2. Xbox Live uppdatering
    By bikerunner in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 11:59
  3. Uppdatering av Xbox Live
    By bikerunner in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-29, 23:19
  4. Xbox Live Uppdatering
    By maqen in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-30, 16:07
  5. Flash uppdatering av Xbox.
    By Observer in forum X-ecuter 2 LITE support
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-14, 22:30

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •