Vilken version av Black ops 2 rekomenderar ni att jag kör på min Xbox? Har sett på kommentarer att många spel fryser... Vet ej om det beror på spelet eller hur folk bränner...
Kör med gammal fet och Samsung drive...
Vilken version av Black ops 2 rekomenderar ni att jag kör på min Xbox? Har sett på kommentarer att många spel fryser... Vet ej om det beror på spelet eller hur folk bränner...
Kör med gammal fet och Samsung drive...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
TAck
SEr att det finns flera.
Hmm... blandade ihop ABGX.net och ABGX360...
Hur kan man se vilken version det är man laddar ner? Antar att det är XEX CRC och Media ID som gör versionen unik.
Finns det ingen länk till namn på filen eller liknande (som det finns på ABGX.net).
Måste man ladda hem alla 8 gig och köra programmet ABGX360 för att få reda på vilken version man har?
Det går inte att se innan du har det på datorn nej såvida den informationen inte finns med någonstans sedan tidigare...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Bo2 mod meny hur man får tag i det och hur man inst?
Google is your friend!
Bookmarks