Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: XK3y funkar inte på vissa spel

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    21
    Respekt
    0

    XK3y funkar inte på vissa spel

    Hej Psxcare
    Jag var inne och köpte en ny consol av er med XK3Y förra veckan till en kompis och idag skulle jag testa och se att dom spel som jag lagt in på HD funkar och då upptäckte jag att många spel inte funkade utan uppdatering!
    Sagt och gjort så plockade jag hem den senaste från x360 1.27 och tryckte i.
    Inga problem med uppdateringen men jag får fortfarande samma fråga om uppdatering när jag vill spela tex farcry3 så jag tog fram min xbox360 och pluggade in hd och då startar spelen utan att kräva uppdatering?

    Vad är det som jag skall uppdatera?
    Känns konstigt att min maskin som jag köpte i våras funkar med dom nya spelen men inte en som jag hämtade ut förra veckan?

    Kan någon upplysa mig om vad jag skall uppdatera?

    //Björn

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Hej.

    Det verkar som om det är en helt vanlig xbox 360 systemuppdatering som spelet vill installera. Kör du spel från skiva trycker du ju normalt bara på grön knapp/X och låter uppdateringen installeras.

    Med xk3y får man felmeddelande i uppdateringen efter omstarten då chippet glömt bort vilken "skiva" du startade uppdateringen från, men det är bara att välja samma spel igen med hjälp av display/kontrollenheten så fullföljs uppdateringen.

    Eller ladda hem senaste update från microsoft och installera från cd eller usb
    http://support.xbox.com/sv-SE/xbox-3...m-updates-info
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Värt att tänka på är att OM du fastnar i uppdateringen räcker det INTE med att bara ladda hem senaste versionen, då får du ladda hem samma version som låg på skivan, http://forum.psxcare.com/support/sho...-uppdateringar <--- där hittar du mer information samt länkar
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Vissa filmer funkar inte...
    By Morihei in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2005-01-01, 19:23
  2. Vissa spel funkar inte?
    By Wanderine in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2004-06-22, 14:07
  3. Vissa spel funkar inte med X-ecuter 2 lite
    By BlindHamster in forum X-ecuter 2 LITE support
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2003-04-09, 20:39
  4. Vissa spel funkar inte...
    By Gatufight in forum Messiah - Teknisk support
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2002-10-19, 18:02

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •