Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: R4i 3ds v.4.5

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    33
    Respekt
    20

    R4i 3ds v.4.5

    Hittar verkligen inte dem senaste systemfilerna"kernel" kan ni länka? ska fungera på ett dsi med systemv.1.4.5
    Kan ju erkänna............... att jag klantat mig
    (gäller flashkort R4i 3ds v.4.5)

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av mois Visa Inlägg
    Hittar verkligen inte dem senaste systemfilerna"kernel" kan ni länka? ska fungera på ett dsi med systemv.1.4.5
    Kan ju erkänna............... att jag klantat mig
    (gäller flashkort R4i 3ds v.4.5)
    Du måste ha det senaste R4 3DS v4.5 kortet, vi har sålt dom i ett par dagar bara. Det "vanliga" r4 3ds finns det ingen uppdatering till än. Däremot är det samma systemfiler till det nya "4.5" kortet som till det vanliga, så ta det från deras hemsida http://www.r4i-sdhc.com/downloade.asp
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    33
    Respekt
    20
    Jo jag har det nya kortet, men då borde det fungera på ett dsi 1.4.5?

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av mois Visa Inlägg
    Jo jag har det nya kortet, men då borde det fungera på ett dsi 1.4.5?
    Ja, om du lägger in systemfilerna som du hittar här: http://www.r4i-sdhc.com/R4i-3DS%20V1.64b%20English.zip (det är i skrivande stund dom senaste, funkar inte den länken kan du gå in på den här länken: http://www.r4i-sdhc.com/downloade.asp som hansi gav dig och ladda hem filerna där)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    33
    Respekt
    20
    nu funkar det alla spelen syns men när man trycker på ett spel för att spela som står det savefile saknas reseta dset vad är fel???

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av mois Visa Inlägg
    nu funkar det alla spelen syns men när man trycker på ett spel för att spela som står det savefile saknas reseta dset vad är fel???
    Hur ligger spelen? direkt i roten på MicroSD kortet eller ngn annanstans?

    Har du något mer än ".nds" filerna med samma namn?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •