Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Trasig kontroller?

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    96
    Respekt
    21

    Trasig kontroller?

    Något irriterande har hänt... Kan inte använda en av mina kontroller utan kabel. Den reagerar inte på några tryck annars. Inte ens på ps knappen. Har försökt köra reset och nollställa för synkning utan resultat. Laddningen verkar inte funka. Är bara ett sträck istället för batteristapeln.

    Å med kabel funkar den i tex i Fifa utan problem men NHL vägrar ta emot den direkt på planen, i menyerna funkar den. Några tips? Eller bara att köpa nytt?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av icqdevil Visa Inlägg
    Något irriterande har hänt... Kan inte använda en av mina kontroller utan kabel. Den reagerar inte på några tryck annars. Inte ens på ps knappen. Har försökt köra reset och nollställa för synkning utan resultat. Laddningen verkar inte funka. Är bara ett sträck istället för batteristapeln.

    Å med kabel funkar den i tex i Fifa utan problem men NHL vägrar ta emot den direkt på planen, i menyerna funkar den. Några tips? Eller bara att köpa nytt?
    Tippar på att det är ngt knas med batteriet... lättaste är att köpa en ny handkontroll bara
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    96
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Tippar på att det är ngt knas med batteriet... lättaste är att köpa en ny handkontroll bara
    Mm lättast men dyraste alternativet men om det nu är batteriet så borde den ju funka med kabeln i varje spel? Inte bara enstaka.

Liknande diskussioner

  1. Kontroller för VC spel?
    By JRL in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-21, 20:30
  2. xbox kontroller
    By ZEERDU in forum XBOX Case Mods
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-25, 18:59
  3. Kontroller från Usa
    By skromberga in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 20:10
  4. S-ATA kontroller kort
    By jutsi in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 11:21
  5. Kontroller
    By net in forum Playstation produktsupport - övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-05-27, 06:14

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •