Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Byta firmware från 4.5E

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2013
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    Lightbulb Byta firmware från 4.5E

    Hej,

    En fråga till experterna på denna sida. Jag har råkat uppgradera mitt Nintendo till senaste firmware så kortet (R4i-SDHC V1.4.) har slutat att fungera. Det finns ej ännu någon ny uppdatering till kortet.

    Fråga: går det att nedgradera firmware till en äldre version på själva basenheten?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Nej. Köp ett nytt R4 eller ta steget till ett dstwo istället.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2013
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Hansi - tack för snabbt svar.

    Vad är din bedömning, tror du det kommer någon uppgradering till det gamla R4 kortet??

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av IwantaTV Visa Inlägg
    Hansi - tack för snabbt svar.

    Vad är din bedömning, tror du det kommer någon uppgradering till det gamla R4 kortet??
    Det finns 50+ olika tillverkare av R4 korten, har dom inte släppt ny uppdatering till sitt kort har dom förmodligen släppt nytt kort under ett annat namn istället
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Jan 2013
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Detta kortet gäller det: http://www.r4i-sdhc.com/

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av IwantaTV Visa Inlägg
    Detta kortet gäller det: http://www.r4i-sdhc.com/
    http://www.r4i-sdhc.com/downloade.asp kolla informationen på deras download sida, detta tyder på att dom kommer släppa en update
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    http://www.r4i-sdhc.com/downloade.asp kolla informationen på deras download sida, detta tyder på att dom kommer släppa en update
    Å andra sidan var dom snabba med att skicka ut en ny version av sitt R4 kort, utöver det har det gått en månad utan någon update till de äldre korten. Ja, vi har de nya "4.5" korten på lager, men hade man satsat på ett DSTWO från början hade man sluppit köpa 2st R4 med färre funktioner till samma pengar :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Upgradera Firmware från 3.52 M33
    By daydreamer in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 35
    Senaste inlägg: 2009-10-29, 18:16
  2. Att byta sin firmware och gå in på live
    By Mrn in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-25, 20:24
  3. Värt att byta firmware?
    By Nicodemus in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-08, 11:30
  4. Värt att byta firmware?
    By Jonnte888 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2006-07-07, 21:47

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •