Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: GTA San Andreas - reActPSN v2.23

Registrerade
    Dec 2012
    Från
    Stockholm
    Respekt
    0

GTA San Andreas - reActPSN v2.23

Tjena !

jag laddade ner gta san andreas för ps3 (sök på San Andreas Ps3) och installerade den efter beskrivning så som det stod på ThePirateBay, men har lite frågor och funderingar om just detta program

reActPSN v2.23 ? vad gör den och vad används den till ursprungligen.

efter jag installerat gta san andreas och allt fungerar som det ska så laddade jag ner senaste counter Strike global O, och man skulle tydligen lägga in den på samma sätt.
    min fråga är ska jag installera counter strike helt från början så som jag gjorde på gta:at? med att göra en ny användare och allt, här kommer texten från guiden hur man lägger in spelet så det ska fungera.

Okay this is for all of the guys like me who have never used ReactPSN and have firmwares between v.4.21 - 4.30v2.3 because we already have the patched VSH file.
    1. Download reActPSN v2.23
    2. Install .pkg file on PS3
    3. Create new user named "aa"
    4. Leave PS3 alone and go to computer; do not launch reActPSN it will not work
    5. Use Ps3Splitter to split the GTA SA .pkg file
    6. Make sure in options you have your install directory as your external HDD
    7. Put exdata folder in external HDD and make a new folder named GTA SA and put the split GTA SA.pkg file in
    8. Go back to PS3 and insert external HDD on the rightmost USB port (make sure it is the only USB connected) and in user "aa" go into reActPSN
    9. It should reboot and the "aa" username should change now go back to the original user
    10. The GTA SA .pkg file is now ready to be installed
    11. Go into Multiman and go to file manager
    12. Take the GTA SA folder and copy it and paste it in dev_hdd0
    13. Go into the folder after the folder is pasted and the split files should be joined
    14. Install the .pkg file
    You are now done and ready to play GTA SA freely. If you don't have firmwares between v.4.21 - 4.30v2.3 you have to get a patched VSH file. I don't know how to install that but I'm sure there are numerous other guides that can help you. After you do that you should be free to use this guide with no problems.

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    http://tortuga-cove.com/forums/viewt...?f=127&p=18336 den här tråden förklarar lite grann om reActPSN... vad det programmet gör är ganska enkelt, det patchar content så att det är "aktiverat" dvs. så att det går att använda, utan att du behöver använda dig av PSN (numera SEN)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

1. GTA San Andreas
    By player__88 in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2006-02-25, 14:02
  2. GTA San Andreas
    By wixia2 in forum Grand Theft Auto serien (xbox)
    Senaste inlägg: 2005-07-10, 12:15
  3. GTA San Andreas???
    By Robbzki in forum Grand Theft Auto serien (xbox)
    Senaste inlägg: 2005-06-13, 20:40
  4. GTA San Andreas???
    By Robbzki in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2005-06-13, 20:06
  5. GTA San Andreas
    By wixia2 in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2005-06-12, 22:38

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner