Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: install package files

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2012
    Inlägg
    12
    Respekt
    0

    Smile install package files

    Hej, har nyligen installerat nyaste cfw från sidan: http://ps3jail.com/ det funkar klockrent men jag hittar inte mappen: install package files, så jag kan inte installera multiman och ftp clienten, så hur ska jag göra? hur fixar jag så man ser den mappen? tack på förhand!



    (Gick från original 4.31 aldrig haft någon cfw på den eller liknande)

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av nike900 Visa Inlägg
    Hej, har nyligen installerat nyaste cfw från sidan: http://ps3jail.com/ det funkar klockrent men jag hittar inte mappen: install package files, så jag kan inte installera multiman och ftp clienten, så hur ska jag göra? hur fixar jag så man ser den mappen? tack på förhand!



    (Gick från original 4.31 aldrig haft någon cfw på den eller liknande)
    Du installerade inte någon CFW =) du installerade en lätt modifierad original (den är modifierad att säga till dig att det är 4.31-CFW)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2012
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    vad behöver jag göra då för att få install package files ???

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av nike900 Visa Inlägg
    vad behöver jag göra då för att få install package files ???
    Downgrade till 3.55, installera en RIKTIG CFW
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2012
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Men går det att göra nu med super slim??? tänkte nu när jag installerade denna så kanske det går att downgrade:a :P

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av nike900 Visa Inlägg
    Men går det att göra nu med super slim??? tänkte nu när jag installerade denna så kanske det går att downgrade:a :P
    Nej, det går inte på Super Slim ännu... modellerna som går att nedgradera finner du här: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1529
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Sep 2010
    Inlägg
    195
    Respekt
    14
    Citat Original inlägg av nike900 Visa Inlägg
    Hej, har nyligen installerat nyaste cfw från sidan: http://ps3jail.com/ det funkar klockrent men jag hittar inte mappen: install package files, så jag kan inte installera multiman och ftp clienten, så hur ska jag göra? hur fixar jag så man ser den mappen? tack på förhand!
    DOH! Hur vågar man ens testa att installera sånt här tydlig fakeskit? Håll koll på sido som ps3hax.net för att få reda på OM det någonsin kommer en ny CFW som går att installera över 3.55+ OFW.

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av jonnyjaeger Visa Inlägg
    DOH! Hur vågar man ens testa att installera sånt här tydlig fakeskit? Håll koll på sido som ps3hax.net för att få reda på OM det någonsin kommer en ny CFW som går att installera över 3.55+ OFW.
    Eller ännu bättre, hör med oss här också innan du provar
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #9
    Registrerade
    May 2013
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Thumbs up Nytt SLIM PS3 - vilka "chippningar" stöds ?

    Hej, är en "färsk" PS3 user som nu vill "chippa" mitt nyinköpta PS3 - vad är det som gäller och
    var kan jag få hjälp med detta?


  10. #10
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av MrNubbe Visa Inlägg
    Hej, är en "färsk" PS3 user som nu vill "chippa" mitt nyinköpta PS3 - vad är det som gäller och
    var kan jag få hjälp med detta?

    Nyinköpta = Superslim? (4GB eller 500GB modellen, splitter ny i butik) isåfall: Vänta på att ett hack släpps

    Annars: Vilken system version har du på den? 3.55? installera isåfall CFW direkt, om du har högre än 3.55 måste du först nedgradera...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2012-12-19, 18:45
  2. hur öppnar jag multiple files?
    By struma in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2008-02-13, 07:40
  3. .RAR files?
    By djeiti in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-07, 11:31
  4. Zelda package
    By Black_Dragon in forum Gamecube Hårdvara / Multi-X chip
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2005-03-07, 10:27

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •