Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Jtag/RGH + Kinect

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    82
    Respekt
    18

    Jtag/RGH + Kinect

    Hej!

    Ledsen om detta har tagits upp flera gånger men jag har en 360 Falcon med RGH på dashboard 2.0.15574.0 och har precis köpt Kinect. Jag fick upp ett meddelande om update. Tryckte självklart nej men undrar om jag behöver uppdatera min RGH eller liknande?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Bungalow Visa Inlägg
    Hej!

    Ledsen om detta har tagits upp flera gånger men jag har en 360 Falcon med RGH på dashboard 2.0.15574.0 och har precis köpt Kinect. Jag fick upp ett meddelande om update. Tryckte självklart nej men undrar om jag behöver uppdatera min RGH eller liknande?
    Du kan köra 15574 updaten, det ska gå att köra så, annars finns det nyare versioner också, senaste är 16203 du kan läsa här om hur du uppdaterar: http://xebuildtut.xeupd.com
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    82
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Du kan köra 15574 updaten, det ska gå att köra så, annars finns det nyare versioner också, senaste är 16203 du kan läsa här om hur du uppdaterar: http://xebuildtut.xeupd.com
    Ok tack! Jag uppdaterar till 16203 då. När det är klart ska jag bara trycka yes när jag startar med kinect inkopplad och den kräver en update? Känns livsfarligt haha men jag litar på dig

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Bungalow Visa Inlägg
    Ok tack! Jag uppdaterar till 16203 då. När det är klart ska jag bara trycka yes när jag startar med kinect inkopplad och den kräver en update? Känns livsfarligt haha men jag litar på dig
    Uppdatera dashboarden enligt guiden, när du väl har 16203 är du 100% safe att svara yes
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    82
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Uppdatera dashboarden enligt guiden, när du väl har 16203 är du 100% safe att svara yes
    Stort tack! Nu funkar det perfekt.

Liknande diskussioner

  1. Uppdatera Kinect när man har RGH / JTag?!
    By psytroll in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2013-01-15, 16:59
  2. Installera Kinect på JTAG xbox
    By oooola in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2011-12-30, 15:35
  3. Få Kinect att funka på JTAG?
    By Tosse82 in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 22
    Senaste inlägg: 2011-02-02, 08:42
  4. Kinect + Nya dashen + JTAG
    By PalmiNio in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2010-11-18, 13:14

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •