Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Dashlaunch prob..

Registrerade
    Feb 2013
    Från
    Sweden ( Vimmerby )
    Respekt
    12

Dashlaunch prob..

Tjo , Hade dashlaunch 3.06 , Då jag ville köra in dl 3.07 , Nu är det så att jag har både 3.06 & 3.07 i separata mappar på xbox HD , Då jag updaterade till 3.07 , Kan detta orsaka problem ?? Tänkte ta bort dashlaunch 3.06 , men inte riktigt säker på om något förstörs då ... Såg att det fanns en uninstall knappt i DL , tacksam för svar ( :

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Du kan ta bort den utan problem, Dashlaunch ligger i nanden, det du har på hårddisken är bara installern... den fungerar även som config app
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Feb 2013
    Från
    Sweden ( Vimmerby )
    Respekt
    12
    åh va bra , Tack för svar , återigen snabbt som vanligt Rätta mig om jag har fel , Men om ett spel inte vill fungera , Det första man gör är att updatera DL? (om det nu finns en updatering )

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Nja, det första du ska göra om spelet inte funkar är att dubbelchecka att alla filerna finns där och är rätt storlek etc. om så är fallet och du överfört via FTP kan du dubbelchecka datan med typ SFV eller dyligt (det brukar jag göra) om allt stämmer är det dags att gå vidare och kolla, är det fler som haft problem med samma spel? kanske ngt med den releasen du har? om du inte hittar ngra specifika problem med det spelet (och isåfall en special lösning för just det) kan du testa att uppdatera dashboarden, det är väldigt sällan Dashlaunch ensamt gör ngn större skillnad för spelen, du kan alltid testa o bara stänga av dashlaunch för att testa om det är den som orsakar problemet
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Registrerade
    Feb 2013
    Från
    Sweden ( Vimmerby )
    Respekt
    12
    "unloada" eller ? Den går på efter omstart av konsol antar jag ?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av croizez Visa Inlägg
    "unloada" eller ? Den går på efter omstart av konsol antar jag ?
    Yes, exakt
    Google is your friend!

Liknande diskussioner

1. Dashlaunch
    By Bender Zoidberg in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Senaste inlägg: 2012-11-22, 10:23
  2. uppdatera dashlaunch, hur?
    By tqila in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Senaste inlägg: 2012-11-10, 11:17
  3. Dashlaunch 3.02
    By Moulden in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Senaste inlägg: 2012-08-09, 18:44
  4. dashlaunch crash
    By Orcman in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 23:51
  5. har intsallerat dashlaunch 2.21
    By spenne in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Senaste inlägg: 2011-06-02, 13:07

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner