Tjenare skulle pröva nya The walking dead survival instinct men när jag startade Xbox'et så hade jag fått e64 från ingenstans, spelade senast igår kväll och då funkade det perfekt!
Någon som har någon aning?
Tjenare skulle pröva nya The walking dead survival instinct men när jag startade Xbox'et så hade jag fått e64 från ingenstans, spelade senast igår kväll och då funkade det perfekt!
Någon som har någon aning?
Spelet är waste of time :P , bara min åsikt dock (: Lycka till med ditt problem ..
Haha okej, tog bort den från min hdd men problemet kvarstår :E
E64 är att DVD spelaren inte svarar, i det här fallet xk3y'n, det kan bero på en felande uppdatering (att du uppdaterat din xk3y och du stängt av den mitt i uppdateringen eller dyligt), det kan även bero på att din xk3y inte funkar som den ska av någon anledning, kanske den gått sönder? kanske flatkabeln är trasig och orsakar kortslutning för chippet? kanske din hårddisk får den att crasha?
Om du startar med eject stänger du av chippet, då ska den starta utan E64 om allting är som det ska i övrigt med maskinen, testa gärna utan hårddisk kopplad till maskinen att starta med chippet aktivt, funkar det fortfarande inte och du bor i stockholm skulle jag rekomendera att du svänger förbi butiken så kan vi kolla upp vad det är som orsakar problemet...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Fick igång xbox'et utan chippet. Kan jag pröva vända på den vita kabeln som jag trycker in i usbn? eller va kan jag göra för att felsöka ? prövade utan hdd och det funkade inte, funderar på om jag ska pröva installera om FW'N?
Tack för svar =)
har du display, koppla in den och starta konsollen med chippet avstängt, om du inte ser någon meny kan du inte göra mycket mer felsökning själv annat än att kanske vända på kablen (den blå sidan ska peka bort från konsollen, om du sätter den åt andra hållet kommer det inte funka) om du inte känner för att öppna konsollen dvs.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Displayen startar fast det står bara xk3y v1.1, har öppnat chassit, okej får pröva det!
Google is your friend!
Prövade att rensa den med usbtool som finns med guide, men mitt problem är nu att mitt kort har bara en mapp där det står Lost.DIR, och ingen fw ingenting finns kvar utan bara 2 XML-dokument!
Hur gör jag nu? :P
Google is your friend!
Hur gör jag det? finns det någon guide?
Google is your friend!
Den här kom du fram till att jag har :P i förra tråden :P
Liteon DG16-D2S
Google is your friend!
Shit!, det finns ingenstans man kan få filerna man behöver för en summa?
Google is your friend!
Drog ett pm till dig
Hej Jag har försökt maila support@xk3y.com på deras sida. Men det går inte , adressen finns inte svarar servern. Någon som vet nått om detta??
Bookmarks