Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Skylanders orginal på XK3y xbox?

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    20
    Respekt
    0

    Skylanders orginal på XK3y xbox?

    Hej.

    Varit lite oaktiv ett tag men försökt hitta detta på forumet men ej lyckats så ber redan nu om ursäkt om så är fallet.

    Sonen har fått Skylanders med diverse tillbehör (orginalskiva)

    Första xboxen säger när jag vill starta spelet är att

    "An update must be applied to your console to play this game. If you decline this update, you wont´t be able to play this game.

    Do you want to apply the update now?
    "

    Så frågan är, är det bara att uppdatera och finns uppdateringen på skivan samt kommer det påverka resterande funktionalitet av boxen?

    XK3y chippat (spelar från ext. HDD utan problem och inte stött på detta meddelande tidigare, ej ansluten till wifi)

    Tack

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Följ infon i tråden här: http://forum.psxcare.com/support/sho...-uppdateringar för att uppdatera din maskin (skippa delen om felkoder och hur man tolkar dom) lägg in senaste versionen (16203) så slipper du tänka mer på det

    Uppdaterar du från spelskivan kommer den starta om boxen och fastna i en uppdateringsloop såvida du inte startar med eject knappen och sätter i skivan igen när boxen väl startat (om du fastnar i loopen kommer du få läsa guiden ändå)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    Stort tack !

    Då är det bara ladda ner den "senaste" varianten på länken du skicka och in med det på en USB sticka, i med det i Xboxen och så är problemet löst att bara fortsätta som vanligt?

    Är ovan fallet är jag grymt nöjd över inköpet via Er:-)

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Yes, det ska räcka med det, eventuellt att du behöver uppdatera xk3y firmwaren (beror lite på vilken du har nu?) men det ska främst påverka huruvida nya spel funkar från extern hårddisk
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Får inte Skylanders att fungera
    By scoobydoo in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 27
    Senaste inlägg: 2013-04-29, 20:55
  2. Får inte Skylanders att fungera
    By scoobydoo in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2013-04-17, 16:50
  3. Skylanders Giants på chippat Wii
    By casini in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2012-12-17, 08:27
  4. Fungerar Skylanders med USB Loader?
    By Phibermaster in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2012-08-26, 21:10

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •