Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Ska ge bort Wii men har ej proper bakgrund i USB GX Loader o går inte byta vad göra ?

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2011
    Inlägg
    56
    Respekt
    13

    Ska ge bort Wii men har ej proper bakgrund i USB GX Loader o går inte byta vad göra ?

    Tjena, tänkte ge bort gamla wiiet till barn 7-12 år gamla och när jag starta USB GX Loader också går jag in i Theme downloader men den tillåter inte mig downloada något nytt theme,

    Oavsett vilket theme jag väljer så står det download request failed ? samt så vet jag inte hur jag hittar gamla hemladdade themes heller som jag laddade hem för länge sedan och är fast med en Theme som inte går att ha för småbarn.



    Ps Programpaket är från er:

    Programpaket till Wii - USB Loader GX och Wiiflow, Gecko och mediaspelaren WIIMC


    Jag chippade det hos er för ca 1.5-3 år sen kommer inte ihåg exakt och då när jag nyss fått hem den gick det att byta themes hur lätt som helst men nu går det inte längre så behöver hjälp !
    '

    /tack på förhand

    /Jögge

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    På SD kortet ligger allting, radera allting annat än "Apps" foldern så återställer du till original att du inte kan ladda hem nya themes kan bero på att du har gammal version av USB Loader GX (det jag syftar på med återställa till original är alltså att du återställer alla settings till default)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. USB Loader GX funkar inte som den ska.
    By Joukko in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2009-12-30, 19:37
  2. Bakgrund på 1.5
    By b1mb0 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 17:24
  3. Någon som lyckats göra en Back-up på sin HD-Loader PAL
    By danne.sk in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2004-06-26, 11:01
  4. Bakgrund till Marantz dv4200
    By j3ns in forum DVD och Hembio - Övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-05-23, 15:42
  5. Ny bakgrund
    By General_Snus in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-04, 13:59

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •