Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Messiah + v3 - PS2 backuper starter ikke

  1. #1

    Question Messiah + v3 - PS2 backuper starter ikke

    Jeg har installert Messiah i en v3, og alle spill virker utenom PS2 backuper.
    Her får man kun opp bootmenyen som viser at et PS2spill sitter i maskinen.. (Blå CDplate)

    Det er ikke noe galt med chippen for jeg har testet med en annen chip som jeg vet virker, problemet ligger heller ikke i laseren for jeg har også testet med en DVD-spiller fra en maskin m/Messiah installert og som virker.
    Har også sjekket motstanden i punktene B-I, men fant ikke noe feil her.
    Alle loddingene på biosen er også som de skal. og stemmer overens med loddingene i en maskin som virker..
    Har kortet alle ledningene ned så mye som mulig, men heller ikke dette hjalp.

    Kan det være at Messiah rett og slett ikke virker fullstendig i noen v3 modeller.
    På den modellen jeg har så ligger Bios chippen på undersiden og den har ben hele veien.

    Håper noen kan hjelpe meg..

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Det finns en mycket gammal v3 modell där BIOS sitter på ett annat ställe...och ett "bios-liknande" chip sitter på samma ställe som BIOS.

    Ser din PS2 EXAKT ut som på vanliga v3-ritningar, eller skiljer det sig lite?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3

    Cool

    Takker for raskt svar !

    Kretskortet ser akkurat ut som det dere har bilde av på siden deres: http://www.psxcare.com/neo-4-gallery.asp

  4. #4

    Post

    Fant ut av feilen, den tegningen jeg brukte viste M-P der V-Q skulle være og omvendt..
    Ikke rart det ikke virket !!!

Liknande diskussioner

  1. PS2 Messiah 2 Pro Problem...
    By Ahobafeth in forum Messiah - Teknisk support
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-27, 23:34
  2. PS2 Messiah Montering
    By danax408 in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 00:55
  3. ps1 backuper i ps2
    By komrem in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-01-27, 15:00
  4. Messiah med PS2 orginal/backup
    By Cozmic Lumination in forum Messiah - Teknisk support
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2002-07-13, 19:43
  5. PS2 + Messiah +hjälp
    By erra100 in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-06-03, 21:24

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •