Hej har installerat Matrix glitcher v2 med RGH 2.0
Man Märker att den glitchar men den bootar aldrig xell
Måste man uppdatera firmware på chipet med kanske?
Falcon CB5774
dash 16203
tips ?
Hej har installerat Matrix glitcher v2 med RGH 2.0
Man Märker att den glitchar men den bootar aldrig xell
Måste man uppdatera firmware på chipet med kanske?
Falcon CB5774
dash 16203
tips ?
Last edited by raketfarfar; 2013-04-28 at 20:08.
Du måste uppdatera den ja, och du måste använda dig av RGX/DGX R.I.P för att få key...
RGH 2.0 är inte värt det... jag skulle rekomendera att du väntar på att TX släpper R-JTAG till allmänheten, den sägs funka MYCKET bättre... ungefär som RGH 1.0...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Har försökt med RGX/DGX men den bara står och glitchar. Kanske måste uppdatera firmware på chipet då.
När släpps R-JTAG tror du ? Googlade men lyckades inte hitta nån vettig information
Eftersom du har en dashboard över 14719 kan du inte använda VANLIG RGH 2.0... du måste använda dig av RGX för att det ska funka...
R-JTAG finns det inte jätte mycket information om, det är TX "Nya" hack som är till för 15572+ maskiner (som RGX som från början INTE är TX påhitt)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Så man kan inte använda sig av matrix glitcher v2 för att köra RGX?
Google is your friend!
Google is your friend!
Bookmarks