tja!
Först var det så att jag köpte en ny extern hårddisk eftersom jag märkte att min gamla externa hårddisk höll på att lägga av.
Jag räddade det jag kunde från den gamla hårddisken, slängde alla mappar (spel och xbla) med trasiga filer, och förde över dem till den nya hårddisken.
När jag provade den nya hårddisken så hittar inte FSD något alls av det jag räddat från den gamla, utan bara två nya spel jag lagt in från iso (alltså inte från den gamla hårddisken).
Eftersom jag då trodde att allt från den gamla hårddisken var korrupt så slängde jag allt jag lagt över och bestämde mig från att börja om på nytt.
Men... efter att ha lagt in 4 nya spel och ca 60 Xbla-spel så hittar inte FSD allt innehåll på den nya hårddisken.
2 av spelen jag lagt in hittas inte (Bioshock 1 & 2) och bara ca 30 av de 60 Xbla-spel jag lagt in hittas.
För att vara mer tydlig så har jag ALDRIG haft problem med den gamla hårddisken, FSD hittade ALLTID allt jag la till på den (även Bioshock 1 & 2).
Är det fel på min hårddisk? Den gamla var en äldre 1TB 3.5 disk med strömadapter, medan den nya är en 750bg 2.5 som tar ström från USB-kabeln, fast konstigt nog så använder den bara EN USB-kontakt för både data och ström, alltså inte två USB-kontakter för data och ström.
Den nya externa heter mer exakt: Seagate FreeAgent GoFlex USB 2.0 750GB 2.5 tum.
Jag kör FSD 2.2 REV625, med Kernel 2.0.14699.0.
Jag har länge tänkt att uppdatera, men inte fått tummen ur (fast ska det spela någon roll eftersom allt funkade med den gamla externa hårddisken?).
Bookmarks