Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Ps3 CECHL OFW 4.41 till CFW 3.55 E3 Flasher - Limited / PSXCARE Edition

Registrerade
    Nov 2007
    Respekt
    0

Ps3 CECHL OFW 4.41 till CFW 3.55 E3 Flasher - Limited / PSXCARE Edition

Hej!
    Tänkte köpa E3 Flasher - Limited / PSXCARE Edition och undrar om detta paketet har allt jag behöver för att nergradera eller måste jag även ha ett SD-kort?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av Ichmil Visa Inlägg
    Hej!
    Tänkte köpa E3 Flasher - Limited / PSXCARE Edition och undrar om detta paketet har allt jag behöver för att nergradera eller måste jag även ha ett SD-kort?
    Du behöver ett MicroSD kort också, samt någonting att koppla det till datorn med... MicroSD är väldigt vanligt att man har hemma redan, dom används i dom flesta mobilerna idag
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Nov 2007
    Respekt
    0
    Tack för svaret, det får bli att beställa en sådan i dagarna.
    Dum som jag var har jag ett kylskåps ps3 som var på 3.55 men av någon dum anledning uppgradera jag till 4.41 official firmware utan att veta att det var en one road utan att kunna gå tillbaka till det jag hade innan.
    Så står med skägget i brevlådan nu.. har även ett ps3 slim med firmware 3.7nånting och även det är väl för mycket för att kunna fixa utan en sån här flasher.

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av Ichmil Visa Inlägg
    Tack för svaret, det får bli att beställa en sådan i dagarna.
    Dum som jag var har jag ett kylskåps ps3 som var på 3.55 men av någon dum anledning uppgradera jag till 4.41 official firmware utan att veta att det var en one road utan att kunna gå tillbaka till det jag hade innan.
    Så står med skägget i brevlådan nu.. har även ett ps3 slim med firmware 3.7nånting och även det är väl för mycket för att kunna fixa utan en sån här flasher.
    Allting över 3.55 kräver E3 eller motsvarande för att hacka... och det finns modeller som inte går att hacka alls med det som finns ute till allmänheten...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

1. Xbox 360 Limited Edition
    By foxbat in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2013-04-09, 00:08
  2. Xbox 360 mw2 limited edition
    By Greim in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2009-12-04, 20:01
  3. Hansi,Limited Edition SmartXX Kit?
    By Nijo in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2004-08-10, 11:19
  4. Limited edition skal