Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Äre värt att uppgradera Flash nu lr vänta lite till 1.9 ixtreme lt+ just nu ?

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    14

    Äre värt att uppgradera Flash nu lr vänta lite till 1.9 ixtreme lt+ just nu ?

    Tjena jag sitter på iXtreme 1.9 LT+ från er och jag undrar om jag flashar om den till senaste hos er tror ni det kommer hinna komma något nytt som blockerar nya spel innan Xbox one släpps eller dom lär sluta tillverka xbox 360 spel inom 6-9 månader när Xbox one kommer, hinner det komma något nytt som blockerar då eller är det bara att flasha om nu hos er då om det inte kommer hinna hända något =?


    Ni hade väl priset 250kr förut om man flashat tidigare men nu är det 350 kr så man vill ju inte behöva springa att flasha om stup i kvarten då jag redan flashat om fyrtio elva gånger förut =)

    /tack på förhand för svar

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Min spåkula är dessvärre på service just nu, tappade den i backen hör för ett tag sedan :/

    Ingen annan än Microsoft vet om det kommer nya skydd framöver, det finns 2 möjligheter:

    1. Dom släpper taget om Xbox 360 helt, skiter i vad det kommer för hack etc. till den framöver och lägger istället all tid och alla pengarna på Xbox One

    2. Dom släpper ett nytt skydd på Xbox 360 strax innan eller i samband med Xbox One releasen (när man nu kan gå till lokala spel butiken och köpa en) för att hålla oss "hackers" upptagna med Xbox 360 för att då skydda Xbox One lite innan det kommer något hack där...

    Det är iaf dom 2 alternativ jag kan tänka mig

    Det har varit väldigt lite nya skydd som kommit vad gäller DVD spelaren på senare tid, LT+ 3.0 är som du säkert redan vet över ett år gammal nu, det lär ärligt talat inte komma mycket mer på den fronten, kanske att det kommer nya spelare/nya moderkort istället...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    14
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Min spåkula är dessvärre på service just nu, tappade den i backen hör för ett tag sedan :/

    Ingen annan än Microsoft vet om det kommer nya skydd framöver, det finns 2 möjligheter:

    1. Dom släpper taget om Xbox 360 helt, skiter i vad det kommer för hack etc. till den framöver och lägger istället all tid och alla pengarna på Xbox One

    2. Dom släpper ett nytt skydd på Xbox 360 strax innan eller i samband med Xbox One releasen (när man nu kan gå till lokala spel butiken och köpa en) för att hålla oss "hackers" upptagna med Xbox 360 för att då skydda Xbox One lite innan det kommer något hack där...

    Det är iaf dom 2 alternativ jag kan tänka mig

    Det har varit väldigt lite nya skydd som kommit vad gäller DVD spelaren på senare tid, LT+ 3.0 är som du säkert redan vet över ett år gammal nu, det lär ärligt talat inte komma mycket mer på den fronten, kanske att det kommer nya spelare/nya moderkort istället...
    Ok, tack för svar och alla spel ska väl fungera problemfritt online sålänge man checkat dom mot abgx som förut med LT+ 3.0 lr så är det bara tuta o lira online då antar jag ?

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    Ok, tack för svar och alla spel ska väl fungera problemfritt online sålänge man checkat dom mot abgx som förut med LT+ 3.0 lr så är det bara tuta o lira online då antar jag ?
    För tillfället är det inga problem iaf, men som sagt, spåkulan e på service... när som helst kan microsoft välja att granska dig närmare och hitta små spår som gör att du blir bannad oavsett om du kollar spelen med ABGX360 eller ej...

    Värt att tänka på är att alla AP25 aktiva spelen måste brännas om för att funka (dom måste patchas för LT+ 3.0, det gör ABGX360 automatiskt)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Värt med flash på JTag konsol ?
    By jonthe838 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-22, 23:12
  2. Värt att köpa Ixtreme 1.2?
    By Keweh in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2007-07-07, 10:27
  3. Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 13:26
  4. Wiinja v.2 eller värt att vänta på wiinja deluxe?
    By Blommah in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 15:09
  5. Värt att vänta till Mesiah-X?
    By Paw in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-06-19, 01:28

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •