Vilket är det senaste kompatibla dashboard:et till xkey? Det var ett tag sedan jag spelade på mitt 360. Jag har precis uppdaterat min xk3y till 02.01-4.
Mitt dashboard som jag har nu är 2.0.15574.0.
Vilket är det senaste kompatibla dashboard:et till xkey? Det var ett tag sedan jag spelade på mitt 360. Jag har precis uppdaterat min xk3y till 02.01-4.
Mitt dashboard som jag har nu är 2.0.15574.0.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Tusen tack!
Funkar xk3y med SystemUpdate_16547_USB supersenaste?
Edit funkar för mig och fick igång nya Thief
Last edited by rizpusher; 2014-02-20 at 21:32.
Hej igen!
Drygt ett år sedan jag fick svar på min förra fråga
Nu har jag laddat ner, FIFA 15, NHL 15 och Destiny som alla vill att man ska "installera en uppdatering på konsolen för att kunna spela". Jag har 02.01-4 fortf. eftersom det inte kommit någon ny uppdatering till Xk3y.. Vad händer om jag uppdaterar? Det var ett tag sedan jag spelade men visst är det ett nytt dashboard som installeras? Vilket är det nu senaste dashboarden som är kompatibel med Xk3y?
Du behöver köra uppdateringen från usb, men ja... det är dashboarden som uppdateras...
Den senaste som funkar med xk3y idag är 2.0.16767.0 som är den senaste i skrivande stund vad jag känner till... Destiny kräver att du spelar på Xbox Live dock, det har inget offline läge...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Tack för svaret! Ja, jag märkte det när jag tänkte prova Destiny.
Bookmarks