Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Spela Downloadade ps3 spel på ps3 phat

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    0

Spela Downloadade ps3 spel på ps3 phat

Ok förra posten gick ju åt pipan, undra om ja ska maila någon av staffen på psxcare ist för att skriva här, helt inaktivt.

Anyway

Det jag vill göra är att spela Downloadade spel från torrent siter, vilket är bästa sättet att göra detta? på psxcare, ja har pengar, ja e villig att betala bara ja vet va ja gör?

ps. jag har checkat av att mitt PS3 går att nergradera till 3.54 eller vad som krävs för CFW

tack för förhand - Keetar

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Du kan antingen köra en CFW eller 3k3y/Cobra ODE the choice is yours...

värt att tänka på är att Cobra ODE inte hunnit ut ännu (vad jag känner till) och 3k3y har väl inte heller hunnit få ut sina SATA varianter ännu...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    0
    Någon sa att 3k3y bara kunde spelas från orginal skivor ? inte downloadade stämmer alltså inte det ? vad innebär att 3k3y inte fått ut sina sata varianter ?
    tack igen

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av keetar Visa Inlägg
    Någon sa att 3k3y bara kunde spelas från orginal skivor ? inte downloadade stämmer alltså inte det ? vad innebär att 3k3y inte fått ut sina sata varianter ?
    tack igen
    Det går att köra nerladdade spel med 3k3y. Men många spel är inte släppta i ISO-format så man får göra ISO:n själv av det man laddat ner + en fil som innehåller information om ISO-filen som saknas från det nerladdade. Allt sköts med 3k3y ripper applikationen.

Nyare PS3 har sata blurayläsare, 3k3y har bara levererat chip för de äldre varianterna som inte använder sata.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Aug 2013
    Respekt
    0
    Hej jag vet att 3k3y versionen är släppt till ps3 superslim.Har ni någon aning när den kommer till sverige

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    0
    Låter simpelt, blir nog ett 3k3y, finns inga bevis på att cobra funkar någonstans, vart ute en vecka

Liknande diskussioner

1. Vad behövs för att bränna och spela nya spel på phat?
    By Fruktmoasen in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2012-01-02, 15:08
  2. PSP Phat ...
    By Begga in forum Annonser/SPAM
    Senaste inlägg: 2010-05-24, 22:05
  3. PSP Phat
    By Tre Kronor in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2009-10-05, 09:43
  4. Gps problem på Psp Phat
    By TheFlyingDragon in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 18:49

Bookmarks