Hallu!
Nån fler som stött på fenomenet att alla brända spel inte går att spela helt plötsligt? Det står bara antingen "Play game" eller "Play DVD".
Har inte uppdaterat varken xboxen eller nått spel sen allt funkade sist
Hallu!
Nån fler som stött på fenomenet att alla brända spel inte går att spela helt plötsligt? Det står bara antingen "Play game" eller "Play DVD".
Har inte uppdaterat varken xboxen eller nått spel sen allt funkade sist
Är du helt 100% säker på att du inte uppdaterat den? (kanske någon annan gjort det?)
Vilken dashboard har du nu, och när flashade du den senast?
Beskrivningen du ger (Play Game) tyder på att den blivit uppdaterad och du försöker köra XGD3 spel... men en annan orsak kan vara att lasern slutat funka...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Nä de e bara jag här och jag spelade Black Ops 2 senast igår. Kommer hem från jobbet idag och de funkar inte.
Dashboard: 2.0.16203.0
Minns inte sist ja va in och uppgraderade flashningen. Men boxen är en Slim som inge ens är 2 år gammal. Kan verkligen lasern redan ha gett upp?
Oj nu kan jag meddela att problemet blev löst genom att lägga ner boxen och inte ha den stående. Tack för hjälpen ändå!
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks