Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Xell 993

Registrerade
    Feb 2013
    Från
    Sweden ( Vimmerby )
    Respekt
    12

Xell 993

Tjenare Det är så att jag har en Corona maskin , Nu har jag sett att xell 993 finns ute , Då jag aldrig rört / updaterat xell skulle jag vilja veta hur man gör , Om något kan gå fel o.s.v Alltid velat spela N64 på min konsol , Om jag förstått rätt, Så gör denna version at jag kan göra de Blir bara svart när jag försöker starta xell genom eject knappen just nu , Tacksam för hjälp , Mvh Alex.

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Vilken modell av Corona har du?

Lättaste vägen (också säkraste) är att du bygger en helt ny nand med t.ex. xeBuild GUI

Värt att tänka på är att homebrew som finns ute just nu inte kommer funka trots nya XeLL, dom måste kompileras om först
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Feb 2013
    Från
    Sweden ( Vimmerby )
    Respekt
    12
    V2 tror jag , inte helt säker ? Kollar just nu i dashlaunch , Säger corona glitchtyp 2 , Du vet säkert mer va det betyder än jag :P

Registrerade
    Feb 2013
    Från
    Sweden ( Vimmerby )
    Respekt
    12
    Kanske värt att vänta ett tag?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av croizez Visa Inlägg
    Kanske värt att vänta ett tag?
    Det skulle jag våga påstå ja

Citat Original inlägg av croizez Visa Inlägg
    V2 tror jag , inte helt säker ? Kollar just nu i dashlaunch , Säger corona glitchtyp 2 , Du vet säkert mer va det betyder än jag :P
    Det betyder bara att du har RGH2, har du inbyggt minne i den? isåfall har du v2, v4 eller v6 (mest troliga är v2 eller v4 isåfall då v6 är Xbox 360 E 4GB modellen)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Feb 2013
    Från
    Sweden ( Vimmerby )
    Respekt
    12
    250 gig . Borde ju kunna see vilken version jag har någonstans , men med tanke på att du säger att det är värt o vänta gör jag nog de Kanske dock updaterar dashboard , nuvarande 16197 men inga problem ännu, Förebyggande syfte :P

Liknande diskussioner

1. Hur flashar jag enklast dgx xell med Maximus SD Tool?
    By Plopp99 in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Senaste inlägg: 2013-05-13, 12:10
  2. RGH - Zephyr kan ej boota xell
    By stashen in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Senaste inlägg: 2013-02-20, 23:23
  3. Bootar Xell varje gång men dashboard ibland (RGH)
    By dood in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Senaste inlägg: 2012-10-10, 11:00
  4. misslyckad uppdatering av xell(ous)
    By MetalCrash in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Senaste inlägg: 2010-10-02, 22:57
  5. Linux på X360 (XeLL)
    By xbox360 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-03-22, 19:16

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner