Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Xbox failar :P

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2013
    Från
    Sweden ( Vimmerby )
    Inlägg
    116
    Respekt
    12

    Xbox failar :P

    Hallå igen , Som jag skrev i min förra post , Xbox bootar inte, Nu är det likadant igen , Efter några timmars spelade. Dock stötte jag på något som jag aldrig sett innan, startade boxen , Dvd.n kom ut och snabbt in igen, Samt att " doten " på lysdioderna på xboxet blinkade som fan ..... Vad betyder de :S ?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av croizez Visa Inlägg
    Hallå igen , Som jag skrev i min förra post , Xbox bootar inte, Nu är det likadant igen , Efter några timmars spelade. Dock stötte jag på något som jag aldrig sett innan, startade boxen , Dvd.n kom ut och snabbt in igen, Samt att " doten " på lysdioderna på xboxet blinkade som fan ..... Vad betyder de :S ?
    Att du tryckte 2 gånger snabbt på eject?

    Blinkande = dvd spelaren öppnas/stängs
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2013
    Från
    Sweden ( Vimmerby )
    Inlägg
    116
    Respekt
    12
    Nej det är det som är grejen , Varken tryckte eller kom emot eject knappen, Men tydligen så är det något sorts coolrunner fel .... Ingen aning, Men som sagt om man skulle skicka för ett sådant fel , Vad skulle det kosta ? Samt kollar ni andra saker på samma gång ?

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av croizez Visa Inlägg
    Nej det är det som är grejen , Varken tryckte eller kom emot eject knappen, Men tydligen så är det något sorts coolrunner fel .... Ingen aning, Men som sagt om man skulle skicka för ett sådant fel , Vad skulle det kosta ? Samt kollar ni andra saker på samma gång ?
    350:- är grund service avgift, därefter får man se hur mycket eventuella delar kostar som behöver bytas om det inte är ett garanti ärende såklart
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2013
    Från
    Sweden ( Vimmerby )
    Inlägg
    116
    Respekt
    12
    Så garantin skulle täcka en sån här sak även om man updaterat kernel o.s.v själv ??

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av croizez Visa Inlägg
    Så garantin skulle täcka en sån här sak även om man updaterat kernel o.s.v själv ??
    Är det fel på chippet och det är där felet ligger så täcker garantin självklart det... om felet däremot beror på något du gjort (t.ex. uppdatering) täcker inte garantin det...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Feb 2013
    Från
    Sweden ( Vimmerby )
    Inlägg
    116
    Respekt
    12
    Äsch det lär det ju inte vara , Då det funkade klockrent efteråt ett tag , Tack för svaren , Ska göra iordning maskinen för ivägskickning =)

Liknande diskussioner

  1. abgx Verification failar på vissa spel
    By Orcman in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2012-01-22, 12:21
  2. Bränning failar på 3%...
    By MrX10i in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2011-03-11, 19:13
  3. ABGX failar backuper som borde fungera?
    By Suedish in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2009-06-30, 17:06
  4. Ftp failar
    By mtpatrol in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2005-08-18, 13:10

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •