Hej
Hämtade ut en box med xk3y igår och försöker få igång den nu...Har lagt upp 2 iso på en hd (ej helt tom disk, har massa andra saker på den) och till en början hittade boxen mixed disc. Gick dock inte att starta spelen på något sätt. Provade via music library eller picture library och jag kommer till "eject tray to start..." men sedan händer det ingenting. Testade också via videolibrary och då verkade någonting dra igång men för att spela spelet behövde jag göra en uppdatering. Efter det så låste sig boxen med någon felkod och det har jag nu åtgärdat via en guide jag hittade på den här sidan. Tog en uppdatering som hette 16202.
Nu startar boxen igen men den verkar inte hitta min disc längre. Behöver jag uppdatera xk3y också nu?
Tack på förhand!
//M
Edit: Har nu läst och läst och läst.... och såg bl.a. en video på nätet hur man laddar upp ett spel och jag kan säga att jag inte gick tillbaka till huvudmenyn efter man trycker på eject tray i picture/video library, utan trodde spelet startade där. Frågan är nu bara hur man går tillbaka till det man hade imorse
Bookmarks