Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: kan inte konventera min usbsticka med xex menu 1.1 till jtag

Registrerade
    Feb 2011
    Respekt
    0

kan inte konventera min usbsticka med xex menu 1.1 till jtag

hej tänkte installera Xexmenu för att sedan uppdatera mjukvara så jag kan spela gta5 kommer inte ihåg vilken jtag den har den är cirka 3år gammal iaf .
    Problemet är när jag formaterat till flat32 på stickan lagt in xex menu 1.1 hittar den men när jag försöker konventera fungerar det inte, hittar ingen information vad ska jag göra?!

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av croox90 Visa Inlägg
    hej tänkte installera Xexmenu för att sedan uppdatera mjukvara så jag kan spela gta5 kommer inte ihåg vilken jtag den har den är cirka 3år gammal iaf .
    Problemet är när jag formaterat till flat32 på stickan lagt in xex menu 1.1 hittar den men när jag försöker konventera fungerar det inte, hittar ingen information vad ska jag göra?!
    Vad försöker du konvertera?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Feb 2011
    Respekt
    0
    försöker lägga in Xex menu 1.1 på usb stickan men xboxen försöker uppdatera usb stickan men säger att den inte hittar nått innehåll vill ha den senaste mjukvaran till xbox 360 så jag kan spela gta5

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    försöker lägga in Xex menu 1.1 på usb stickan men xboxen försöker uppdatera usb stickan men säger att den inte hittar nått innehåll vill ha den senaste mjukvaran till xbox 360 så jag kan spela gta5
    Fattar noll av vad du skriver... men antar att du behöver den här länken: http://xebuildtut.xeupd.com/ den är på engelska, men beskriver i detalj hur du gör för att uppgradera din Xbox 360 Dashboard på en RGH/JTAG hackad Xbox 360
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Registrerade
    Feb 2011
    Respekt
    0
    så här säger min xbox när jag sätter i en flat32 usb efter att xboxet har formaterat den "your devicer is ready, but dont meet xbox360 performance recommendation"

Registrerade
    Feb 2011
    Respekt
    0
    och när jag tar den tomma usb stickan till datorn så visas den som full och jag kan inte lägga i xex meny

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    och när jag tar den tomma usb stickan till datorn så visas den som full och jag kan inte lägga i xex meny
    Det beror på att du inte formaterat minnet i FAT32 som du tror, du har skapat ett "USBMU" som windows inte har en aning om hur den ska använda, du måste använda ett program som t.ex. Party Buffalo för att komma åt att läsa/skriva till den här enheten...
    Google is your friend!

Liknande diskussioner

1. ISO dyker inte upp med ISO Menu - Xk3y
    By meladon in forum XBOX 360 - XK3y/X360Key - och liknande produkter
    Senaste inlägg: 2012-05-31, 21:11
  2. Guide: Uppdatera din JTAG/RGH-JTAG med xeBuild GUI 1.1 till Dashboard 2.0.14699.0
    By Swizzy in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Senaste inlägg: 2012-01-23, 22:27
  3. konventera saves gta sa
    By LiMit in forum Grand Theft Auto serien (xbox)
    Senaste inlägg: 2005-06-11, 21:46
  4. konventera saves gta sa
    By LiMit in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2005-06-11, 21:46
  5. Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2004-04-19, 17:42

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner