Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: En fråga om jtag :)

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2013
    Från
    Sweden ( Vimmerby )
    Inlägg
    116
    Respekt
    12

    En fråga om jtag :)

    Tjenare , Fick svar om min konsoll idag , Dom sa att Pf motståndet hade lagt av , Nu undrar ju jag självklart vad detta innebär ? Tack för svar

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vem är du, vad är det för konsoll du frågar om och vilka är "Dom" som sade att motståndet lagt av? :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2013
    Från
    Sweden ( Vimmerby )
    Inlägg
    116
    Respekt
    12
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Vem är du, vad är det för konsoll du frågar om och vilka är "Dom" som sade att motståndet lagt av? :-)
    Jag heter Alex :P Det är ett xbox 360 corona om jag inte minns fel , Köpte det på en annan store = dom :P , Ville bara veta vad det betyder

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av croizez Visa Inlägg
    Jag heter Alex :P Det är ett xbox 360 corona om jag inte minns fel , Köpte det på en annan store = dom :P , Ville bara veta vad det betyder
    Finns inget som heter "pF Motståndet", pF är en möjlig variant för att tala om värdet på en kondensator... p står för "pico" och F står för "farad"
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2013
    Från
    Sweden ( Vimmerby )
    Inlägg
    116
    Respekt
    12
    " pF motstånd som hade lagt av på moderkortet. " Allt dom skrev

Liknande diskussioner

  1. Fråga om ftp & xbox 360 med jtag
    By croizez in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2013-02-03, 14:44
  2. [Fråga] Brända spel till Jtag?
    By fekke in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2012-04-03, 07:23
  3. jtag och non jtag fråga
    By Orcman in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2012-03-25, 15:43
  4. Guide: Uppdatera din JTAG/RGH-JTAG med xeBuild GUI 1.1 till Dashboard 2.0.14699.0
    By Swizzy in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-23, 21:27
  5. Skillnad jtag och Jtag RGH ?
    By muggen76 in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2011-11-04, 18:49

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •