Tänkte sätta mig och spela lite Tales of Destiny (back-up) idag på min Messiah-moddade ps2. Blir lite småsur när det inte går igång. Provar igen med samma spel. Fungerar inte. Efter att ha provat ett antal back-upspel som borde fungera så blir jag lite sur. Inget verkar fungera. De fungerade perfekt på mitt moddade playstation.
Problemet är att jag inte kan spela på det längre eftersom chippet i mitt playstation har lossnat på ett antal punkter efter en liten hastig resa ner till landet golvet. Kan varken spela origínalspel eller back-ups på det längre. Lite småsurt. Så då är min fråga, har det blivit fel på mit ps2 eller är ps2 bara känsligare gentemot playstation? Hur mycket skulle ni ta för att löda tillbaka chippet på mitt playstation igen? Jag har nämligen ingen möjlighet att fixa det själv eftersom jag verkar få parkinson så fort jag ska hålla på med något som ens är i närheten av att vara pilligt. Känner ingen som kan löda in heller. Livet är bra surt ibland.
Aja, ha det så bra svara på min fråga snarast. Annars kanske jag blir... ööööhh... surare än vad jag redan är.
Bookmarks