Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Achievements

Registrerade
    Aug 2013
    Respekt
    0

Achievements

Har en fråga gällande min profil.

Sist jag var online hade jag runt 33000 gamerscore. Eftersom jag endast har rgh- & jtagade boxar så är jag aldrig online.

Jag har nu runt 77 000 gamerscore som jag gärna vill få med mig till xbox one.

Jag lade min profil på usb-sticka och bad en kompis att gå online. Kollar jag på min profil på xbox.com nu så verkar activity korrekt (dvs antalet testade spel), men min gamerscore är runt 48 000.

Vad kan det bero på att uppdateringen ej tagit med alla achievements? Jag drog nyss igång en chat med xboxsupporten på xbox.com och dom sa att det styrs av saves:en. Dom rekommenderade att jag flyttade hela min hårddisk till en annan 360 som ej är bannad.

Vill väldigt gärna få över rätt gamerscore till xbox one. Alla tips mottages tacksamt.

// P

Registrerade
    Aug 2013
    Respekt
    0
    Kan tillägga att när jag lyfte tillbaka profilen från usb-till hdd på 360'n så blev allt urflippat gällande gamerscore. Den visar 38 000 nånting på ett ställe, och gräver man djupare i profilen så visar den 40 000 nånting.

Gissar att jag får leva med att achievments ej kommer stämma framöver.

Om jag raderar nuvarande profilmapp under content och läser tillbaka en gammal profilbackup till boxen, kommer jag då ha mina >70 000 gamerscore igen?

// P

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av perkis Visa Inlägg
    Om jag raderar nuvarande profilmapp under content och läser tillbaka en gammal profilbackup till boxen, kommer jag då ha mina >70 000 gamerscore igen?
    Ja
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

1. Achievements..
    By leenzo in forum XBOX 360 Spelsnack
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 06:16
  2. Hur tar jag bort achievements?
    By piruett in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-04-27, 22:50
  3. Saints Row. Achievements?
    By kofikalonji in forum XBOX 360 Spelsnack
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 16:40
  4. Saints Row. Achievements?