Hejsan. Jag har en Xk3y Reloaded som jag har köpt från er hemsida. Jag har följt installationsguiden av Xk3y Manualen till punkt. Jag har lagt in min nyckel med namnet ''firmware.bin'' för jag har en Phat model. Jag Spoofade också den enligt manualen. När jag försökte komma åt mina spel som är i mappen /games i roten samt är formaterad till NTFS så kommer inget fram. Jag upptäckte sedan att när jag tryckte på ''Open tray'' så gick inte cykeln runt, den fastande på ''Close tray''. Jag hittade en guide på deras hemsida k3y som sa att han löste problemet genom att uppdatera sin Xk3y, jag la in de nysate firmware filerna från k3ys forum i min externahårddisk i roten och pluggade in den. Skärmen blev då Vit efter ett tag och frös fast sig. Jag slog av konsolen och slog på den och fick då 3RROD. Jag kopplade ut xk3y och lät endast läsaren vara inne så blev det inget RROD längre. Jag hade också innan den blev vit försökt uppdatera den med då gick Xbox 360 i gång extremt och fick två stycken RROD, jag blev då tvungen fixa SD kortet med Recovery Guiden dem har på sitt forum.
Jag har ännu inte provat stoppat in den med xk3yn, jag tänkte först rådfråga er.
Vad är det som gör att ''Close Tray'' cykeln inte fungerar?
Varför blir den överhettad av att använda xk3yn?
Jag skulle gärna vilja få den att fungera, så all hjälp är välkommen, jag svarar på de frågor som kommer så gott jag kan.
Bookmarks