Original inlägg av
kantarell
Tjena
Letade efter inifilen på flash, både med Xexmenu 1.1 och med filezilla via ftp. Gissade först att kanske jag hade fel inställt gällande att tex inte visa systemfiler via filezilla men det inte går att starta med freestyle med knapp som finns i ini filen gissar jag på att den inte lades med. Syns ju inte heller i filhanteraren i Xex. Eller så är jag blind, men skit samma det är ju bara att göra en ny inifil.
Burken gjordes ju förra veckan hos er men inifilen som låg på forumet utgår från tidigare versioner så tänkte kolla med er innan jag lägger in den hemsnickrade med vissa diffar då jag skrev nya sökvägar som förhoppningsvis speglar min burk.
Tänkte först testa utan freestyle som boot bara för att se ifall knapptrycket skulle funka vid boot för att därefter det sätta freestyle som default Dashboard.
Lade med default nedan, för att visa hur jag tänker men fattar att jag behöver blanka det som är efter= när jag skall köra första testet.
Det jag är mest osäker på är BUT_X den är direkt tagen från tidigare ini fil som gällde det som var då, blankade även det som var B då jag inte kan hitta Freestyle 3 i den pathen som låg där. Tror mig ju peka den till utifrån Y istället
Så snälla kolla igenom den sen slänger jag upp den på HDD1 i root med eventuella förändringar.
[QuickLaunchButtons]
BUT_A =
BUT_B =
BUT_X = Hdd:\Content\0000000000000000\C0DE9999\00080000\C0 DE99990F586558
BUT_Y = Hdd:\Apps\F3\default.xex
Start =
Back =
LBump =
Default = HDD\Apps\F3\default.xex
Guide =
Power =
[Plugins]