Hejsan. Jag har en Flashad Xbox 360 Samsung m28 i nyaste Dashboarden. När jag trycker på ''Play Game'' så blir det en svart skärm och sedan kommer jag tillbaka till Dashboarden. Det blir samma även med original skiva.
Finns det någon lösning?
Hejsan. Jag har en Flashad Xbox 360 Samsung m28 i nyaste Dashboarden. När jag trycker på ''Play Game'' så blir det en svart skärm och sedan kommer jag tillbaka till Dashboarden. Det blir samma även med original skiva.
Finns det någon lösning?
Vad gjorde du mellan att det fungerade och tills nu när det inte fungerar?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Jag har ju provat med en Original skiva. Borde väl inte bli något fel med den? Ifall det är fel nyckel, hur kan jag fixa det? Jag har själv inte originalet.
Om du testar original också och det inte funkar... (samma fenomen) är det oftast fel key...
Om nyckeln är fel måste du få tag på den på något vis, beroende på modell av maskin och dashboard version kan du få den genom att läsa informationen på moderkortet (med JTAG eller RGH)...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks