Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Xbox 360 Samsung ''Play Game''

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2013
    Inlägg
    6
    Respekt
    0

    Xbox 360 Samsung ''Play Game''

    Hejsan. Jag har en Flashad Xbox 360 Samsung m28 i nyaste Dashboarden. När jag trycker på ''Play Game'' så blir det en svart skärm och sedan kommer jag tillbaka till Dashboarden. Det blir samma även med original skiva.
    Finns det någon lösning?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vad gjorde du mellan att det fungerade och tills nu när det inte fungerar?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2013
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Vad gjorde du mellan att det fungerade och tills nu när det inte fungerar?
    Den har stått i ett hörn i lägenheten. Ifall jag misstar mig och det är fel läsare i Xboxet, är det såhär den skulle reagera? Men det borde vara korrekt läsare i den.

    Nu när jag startar den fryser också bilden fast.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Swedsky Visa Inlägg
    Den har stått i ett hörn i lägenheten. Ifall jag misstar mig och det är fel läsare i Xboxet, är det såhär den skulle reagera? Men det borde vara korrekt läsare i den.

    Nu när jag startar den fryser också bilden fast.
    med XGD3 är det precis så den reagerar när det är fel nyckel (testar du med ett äldre spel lär den visa "Put this disc in a Xbox 360" eller bara visa Xbox 360 loggan)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2013
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Jag har ju provat med en Original skiva. Borde väl inte bli något fel med den? Ifall det är fel nyckel, hur kan jag fixa det? Jag har själv inte originalet.

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Swedsky Visa Inlägg
    Jag har ju provat med en Original skiva. Borde väl inte bli något fel med den? Ifall det är fel nyckel, hur kan jag fixa det? Jag har själv inte originalet.
    Om du testar original också och det inte funkar... (samma fenomen) är det oftast fel key...

    Om nyckeln är fel måste du få tag på den på något vis, beroende på modell av maskin och dashboard version kan du få den genom att läsa informationen på moderkortet (med JTAG eller RGH)...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Play game/dvd?
    By Derkster in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2013-08-20, 15:41
  2. in order to play this game you need to download and apply the available update
    By kissbomben in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2013-06-25, 14:46
  3. To play this game put it in an xbox
    By Fyllepoeten in forum XBOX 360 - XK3y/X360Key - och liknande produkter
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-15, 16:32
  4. Xbox 360 play dvd problem
    By superlion in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2011-08-30, 23:49
  5. Svart skärm efter play game..
    By RazZ91 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2011-04-04, 09:21

Tags for this Thread

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •