Hej,
Om jag skulle köpa ett spel i USA eller ett spel i Hong kong. Skulle båda spelen fungera i min svenska PS4 konsol? Funkar det även online funktionen också?
Hej,
Om jag skulle köpa ett spel i USA eller ett spel i Hong kong. Skulle båda spelen fungera i min svenska PS4 konsol? Funkar det även online funktionen också?
Vad jag kan se med en snabb googling på ps4 region restriction är att det inte är några regionspärrar på spelen så allt borde ju fungera då.
På Playstation 3 var det bara ett spel (Persona 4 Arena) som utnyttjade möjligheten till regionspärr.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Kan man lita på spel som säljs på ebay att dom är originala? Det är ca 200 kr billigare där fast NTSC version. Det är väl förtidigt med kopior.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Vad finns det för bra ställen att importera från i dessa dagar?
Jag brukade handla på planetaxel/axelmusic förut men det finns ju inte längre
har köpt en hel del spel genom amazon! De brukar ha riktigt vassa kampanjer på spel och tillbehör! dock inte kollat till ps4 då jag väntat lite med att skaffa ett!
Någon som testat om det funkar, isåfall ska det beställas billiga spel.
Färgblind
Precis som Hansi säger är de inte regions låsta. Har köpt mängder av spel i USA och alla fungerar klockrent :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks