När jg försöker starta vissa spel så möts jag av en svart skärm och spelet vill inte ladda. Eller så skickas jag ut till xmb igen.... Då behöver man patcha (?) eller ta hem en uppdaterad fil (pup?)
Stämmer detta?
Jag har multiman och rogero
När jg försöker starta vissa spel så möts jag av en svart skärm och spelet vill inte ladda. Eller så skickas jag ut till xmb igen.... Då behöver man patcha (?) eller ta hem en uppdaterad fil (pup?)
Stämmer detta?
Jag har multiman och rogero
Det är fullt normalt att det blir så när du väljer spelet i Multiman, därefter ska du starta spelet där skivan normalt är (eller * App_Home eller vad den heter)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Japp men det är då det blir svart eller att jag loopas tillbaka.
De flesta spelen dock ej alla
Kör du med en skiva i (och väljer den ikonen)? eller försöker du köra helt discless (utan skiva)? vart kör du spelen från? USB eller interna? (vissa funkar bara på det ena eller det andra)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Kör med skiva och usb... Ja just det... Det ska man kolla upp ja . Tack ! Nu ska jag leta listan på intern/usb sen återkomma
Senaste multiman är ju magisk!
Google is your friend!
Nä men att man kan flytta filer enkelt mm.
Vilket jag gjorde på fyllan i natt fast beslutsam att jag visste vad jag gjorde.... Men ade flyttat allt till en mapp där jag inte kom åt...(inkl mm såklart) så nu har jg installerat mm igen.
Sitter och nu hittar den 2 spel av många spel... Och dom i en mapp heter GAMES...jag har även en som heter game och jag har GAMES/laun2345/Gamez
Fan asså vad trött jag blir på det här..;(
Jag har provat att göra en folder nu som heter GAMEZ
men den hittar inte spelen ändå...;(
Fan swizzy du är inte sugen på massa bärs o god mat o svänga förbi ?
Bookmarks