Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Kan jag lira på ett flashat xbox utan att bli banad från live?

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2013
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Kan jag lira på ett flashat xbox utan att bli banad från live?

    Jag kan börja med att säga att jag verkligen är dålig på sånt här, därför behöver jag hjälp av er.
    Ja som topicen lyder, Kan jag lira på ett flashat xbox utan att bli banad från live? Jag har alltså ett xbox som jag fick av min brorsa för något år sedan, och det är alltså flashat. Jag har hört att man blir banad från xbox-live om man lirar så. Men om jag skulle lira online på en originalskiva skulle det funka utan att bli banad? Eller känner dom igen själva konsolen?
    Tacksam för alla svar, och ber om ursäkt om jag verkligen är okunnig om sånt!

    Tack på förhand!

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja, man kan lire online utan att bli bannad. Men man kan även bli bannad. Det beror på faktorer vi inte har koll på eller kan kan garantera då det även kan ändras med tiden.

    Har du gammal flashning t.ex. ixtreme 1.6 så blir du nog bannad ganska fort. Med ixtreme 3.x och koll på vad man stoppar i för skivor (kollade med abgx360, brända med burnmax och alla parametrar för xgd3/ap25/hokuspokus rätt hanterat så verkar man klara sig utan problem just nu.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2014
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    Har du jtag/rgh så kan man köpa nåt som heter xblse söm gör så att man inte kan bli bannad

    Googla så kan du få fram mycket info

Liknande diskussioner

  1. Flashat xbox utan kvitto med RROD?
    By skuurt in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 12:03
  2. Online me xbox utan xbox-live
    By Tiear in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2004-10-04, 18:05
  3. Xbox Online utan xbox live
    By Ludwich in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-01-27, 10:54
  4. Flashat Bios utan att klippa kablarna.......
    By Butcher76 in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2002-10-25, 03:14

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •