Hej, Jag har köpt tillbaks mitt gamla xbox med Xkey och tänkte höra behöver jag uppdatera det? och isf måste man ha remoten ? För den är trasig tydligen
Tack för svar! ha en bra dag
Hej, Jag har köpt tillbaks mitt gamla xbox med Xkey och tänkte höra behöver jag uppdatera det? och isf måste man ha remoten ? För den är trasig tydligen
Tack för svar! ha en bra dag
Det beror på vilken version du har på den just nu, jag skulle väl rekomendera att du uppdaterar den...
Du behöver inte remoten för det, men det är att rekomendera så du ser vad som händer och sker...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Sen så skulle ja prova starta ett spel nu men den hittar ej hddn? Jag får upp mixed media disc som "skiva" men finns inget i apps/My apps/picture viewer åsså sen ska man väll in på portable device lr äre current disc? för på durrent disc är det något konsigt med about åsså massa mappar med lite allt möjligt
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks