Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Capture card

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2014
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Capture card

    Ett capture card till 2DS/3DS gör att man kan koppla sin enhet till en PC för att antingen spela in video eller om man bara vill få en större skärm att spela på.

    Är detta någonting ni skulle kunna tänka er börja med? Är väldigt sugen på att skaffa en men finns inga svenska återförsäljare vad jag känner till. Känns som att ni har en bra chans att knipa monopol här.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Vart hittar du ett 2DS/3DS Capture card?

    Vad jag känner till så har inte 2DS/3DS video output till någon annan källa än skärmarna...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Apr 2014
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    3dscapture.com

    Finns även en tysk butik med de har ingen avdelning för utländska kunder.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Siten du länkar till erbjuder endast färdiga installationer, likaså den tyska som denna siten länkar vidare till...

    Om det finns intresse kanske vi kan börja med det också om han som gör 3DS Capture Card är villig att sälja 3DS Capture Card utan montering också (med instruktioner för montering)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Apr 2014
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Det vet jag inget om, men med tanke på att skaparen tillät en tysk butik få vara med i leken så känns det inte så omöjligt att ni skulle kunna komma överens om nåt.

    Men då har jag anmält mitt intresse i alla fall

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag fick ju ditt mail om detta också och tittar runt lite. Det kommer vara en dyr modifikation så det är ju inte direkt något jag tror vi kommer få göra ofta isåfall.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Apr 2014
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Jag har inte skickat något mail så det måste varit någon annan filur med liknande tankar.
    Inget 5 minuters jobb direkt så förstår att det skulle kosta. Synd att Nintendo inte själva vill hitta på en lösning likt Sony gjorde med sin PSP, är inte så pepp på handhållna konsoller egentligen men det har kommit riktigt bra titlar till 3DS på sistone.

Liknande diskussioner

  1. there is no DS card inserted
    By bhu731 in forum Nintendo DS
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-21, 00:09
  2. SD card
    By MuRRe_C in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-15, 21:48
  3. Ps2 Memory Card Formatering
    By SweDeath in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-28, 14:17
  4. 64 MB memory card?
    By Dreas in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-06-29, 18:26
  5. Slide-card
    By spel in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2003-05-12, 21:59

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •