Hur växlar jag från original till freestyle 3
det är ju en kombination på controllern som jag glömt?
Har lagt in senaste 16747 och den bootade upp i original dachboarden
Med vänlig hälsning Wikings1
Hur växlar jag från original till freestyle 3
det är ju en kombination på controllern som jag glömt?
Har lagt in senaste 16747 och den bootade upp i original dachboarden
Föresten en annan sak Tapatalk funkar inte längre med psxcare kolla på detta om ni hinner
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
oki tackar jag har dachboard ini ok men det går att växla mellan original och fs3 med en knapp kombination på kontrollern
den som jag glömt.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Men man kan ju hoppa emellan när den är igång med någon knapp kombination. Det är det jag vill veta
Ja, asså du kan hoppa mellan olika dashboards baserat på vad du har ställt in din launch.ini med, but_x etc. är det som talar om vad som ska laddas när du håller in den knappen, hålla in den knappen gör du när du ska hoppa ut i vanliga dashboarden, om du vill skippa allt annat håller du in RB som startar original dashboarden istället för något annat...
Finns ingen annan "knapp kombination" för att göra någonting speciellt vad gäller starta annan dashboard... som sagt, kolla din launch.ini och ställ in den så att but_x eller motsvarande pekar på något annat, det är också viktigt att man har rätt sökväg... t.ex. hdd1:\ är hdd:\ och usb0:\ är usb:\ (samma sak för dom andra USB)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
mittenknappen och sen trycka på Y ett par gånger.
Det är troligen för att Y är länkad till något, när du trycker på mitten knappen får du fram GUIDE menyn, därifrån kan du sedan välja att gå ut i dashboarden, är du redan i original dashboarden trycker du på Y, släpper och trycker (och håller ner den) för att gå in i den dashboard som är länkad till Y knappen i din launch.ini
Google is your friend!
Bookmarks