Hej
Såg att Wolfenstein kommit och undrar om någon av er vet hur jag tankar över det till hårddisken på min Xbox360? Verkar ligga på 3-4 skivor? Antar att jag måste föra över DVD 1 och content från de andra eller något sånt?
Tacksam för hjälp
Hej
Såg att Wolfenstein kommit och undrar om någon av er vet hur jag tankar över det till hårddisken på min Xbox360? Verkar ligga på 3-4 skivor? Antar att jag måste föra över DVD 1 och content från de andra eller något sånt?
Tacksam för hjälp
Så som jag förstått det så ska story fortsätta på skiva 2-4
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Hej
Ok, så jag tankar över hela DVD 1 och sen Content från DVD 2, 3 och 4?
Mvh
Daniel
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skiva 1 är bara installation av HD content. Man kan strunta i skiva 1 efter den är installerad.
Ok, tack för svar. Hade glömt bort detta i sommarvärmen
Vad menar med "funktion för att automatiskt byta skiva vid rätt tillfälle"? Något jag måste installera på xboxen?
Det finns inbyggt i F3 om man bara lägger skivorna på rätt ställe, annars får du kika i dashlaunch readme (den har också en sådan funktion som är snarlik den från F3) utöver båda dessa har du även DiskSwapper pluginet till Dashlaunch, den sistnämnda måste man tala om vart varje skiva ligger för att den ska kunna skifta till rätt skiva...
Google is your friend!
Bookmarks