Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Ris och fragor

Registrerade
    Feb 2002
    Respekt
    0

Post Ris och fragor

[Vet inte riktigt vart jag skall borja men det borjade med att jag akte tillbaks till sverige under en vecka for att fo min Ps2 lagad....akte in till stan fredag och lemnade in den po kammakargatan och forklarade vart i problemet log..skulle aka tillbaks till Frankrike fredagen efter..... killen som var der sa att han skulle skicka den till Soder samma dag so att den antagliden kom fram po mondagen eller senast Tis.... ringer po torsdag och ska kolla om den e reparerad och det visar sig att man har "glomt" att skicka den vidare till Soder aven fast jag markerade att jag skulle aka iveg en vecka senare....fick sleppa allt och aka in till stan for att hemta upp den igen "(for det var ju killens lediga dag)"..... iforsig so erbjod sig psxcare att skicka den till frankrike vilket jag tycker var hyggligt men eftersom spel och dvd funkade sânârt bra so valde jag att ta den tillbaks som den var.....tenkte att det var best for bada parter...men ner jag kom tillbaks so funkade ingenting....dvd gick igang efter ett par dagar....Nu har min Ps2 har varit sonder mer en 2 manader.... Nu kommer jag att aka tillbaks till Sverige po sondag kvell och kommer att stanna under en vecka, sen tror jag att jag inte hinner komma tillbaks forran jultid so nu hoppas jag och forventar mig verkligen bettre service och resultat fron er sida....]

Fraga,
    det var en diskussion forut i forumet om storningar i dvd i Ps2 och att det kanske var makrovision som storde men hur blev resultatet? vi pratade forut om att setta in ett mikro off men hjelper det overhuvudtaget....? pratade med en kille po psx som sa att alla dvdfilmer har mikroskydd och att setta in ett chip skulle vara helt meningslost....

TPF// a

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Vi har inga fasta rutiner för att skicka varor mellan butikerna, har alla mycket att göra så kan det ta ett tag innan det blir gjort. Du borde ha lämnat den hit till söder på en gång om du hade så bråttom då det inte finns utrustning för laserreparation i city.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Feb 2002
    Respekt
    0

<strong>Vi har inga fasta rutiner för att skicka varor mellan butikerna, har alla mycket att göra så kan det ta ett tag innan det blir gjort. Du borde ha lämnat den hit till söder på en gång om du hade så bråttom då det inte finns utrustning för laserreparation i city.</strong>[/QUOTE]

Sjelvklart har ni inga fasta rutiner for att skicka varor mellan butikerna.. men ner jag kom in till citybutiken so fanns det inte en enda kund, killen sitter och spelar spel, so om man inte orkar eller kan ta sig tid att skicka vidare en vara aven fast jag antydde att det var brottom so tar jag det som en oehord inkompetens, for det andra so borde jag inte gjort nonting, vad jag vet so ligger det ligger knappast i mitt ansvar att overhuvudtaget komma in med varan....
    men ok jag lemnar in den ner jag kommer tillbaks sen for det vel ta hogst tre veckor och sen for ni skicka ner den till Frankrike, tenkte bara att ni sparar pengar om ni fixar felet medans jag e i sverige...

Hur var det med frogan...???

Liknande diskussioner

1. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-11-12, 11:45
  2. PSX och multi-x problem
    By TB_NoRatZ in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2003-04-13, 18:42
  3. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 17:23
  4. ARG...över PSXCare och en massa andra saker
    By wyntoon in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt