[Vet inte riktigt vart jag skall borja men det borjade med att jag akte tillbaks till sverige under en vecka for att fo min Ps2 lagad....akte in till stan fredag och lemnade in den po kammakargatan och forklarade vart i problemet log..skulle aka tillbaks till Frankrike fredagen efter..... killen som var der sa att han skulle skicka den till Soder samma dag so att den antagliden kom fram po mondagen eller senast Tis.... ringer po torsdag och ska kolla om den e reparerad och det visar sig att man har "glomt" att skicka den vidare till Soder aven fast jag markerade att jag skulle aka iveg en vecka senare....fick sleppa allt och aka in till stan for att hemta upp den igen "(for det var ju killens lediga dag)"..... iforsig so erbjod sig psxcare att skicka den till frankrike vilket jag tycker var hyggligt men eftersom spel och dvd funkade sânârt bra so valde jag att ta den tillbaks som den var.....tenkte att det var best for bada parter...men ner jag kom tillbaks so funkade ingenting....dvd gick igang efter ett par dagar....Nu har min Ps2 har varit sonder mer en 2 manader.... Nu kommer jag att aka tillbaks till Sverige po sondag kvell och kommer att stanna under en vecka, sen tror jag att jag inte hinner komma tillbaks forran jultid so nu hoppas jag och forventar mig verkligen bettre service och resultat fron er sida....]
Fraga,
det var en diskussion forut i forumet om storningar i dvd i Ps2 och att det kanske var makrovision som storde men hur blev resultatet? vi pratade forut om att setta in ett mikro off men hjelper det overhuvudtaget....? pratade med en kille po psx som sa att alla dvdfilmer har mikroskydd och att setta in ett chip skulle vara helt meningslost....
TPF// a
Bookmarks