Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Last of us

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    34
    Respekt
    18

    Last of us

    Hej

    Körde in last of us till hd med multiman och allt funkade klockrent. Spelet funkade bra till kapitel 5 så flippade det ut .

    Från kapitel 4 till 5 så laddas spelet men det blir error i spelet " man springer i luften " och sen går det inte att gå tillbaka till ps3 menyn man måste stänga konsolen.

    Startar om konsolen in på multiman - spelet spelet startas upp som vanligt ( tar lite tid) men när jag ska starta kapitel 5 så står den att tugga på "laddas" händer inget mer.

    Är det någon som har varit med om detta ?

    M v h

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2010
    Inlägg
    195
    Respekt
    14
    Testa att uppdatera spelet till senaste version, kanske fixar buggen. Bara att trycka fyrkant på spelet i multiman och välja update med internet på.

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    34
    Respekt
    18
    Tack för info..... konsolen har aldrig varit online är det något speciellt man bör tänka på samt uppdatera då ?

  4. #4
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    34
    Respekt
    18
    vart skriver man in nätverksinställningarna i multiman ?

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    34
    Respekt
    18
    Nu har jag fått anslutningen att funka... som jag fattar så kan man uppdatera köra online med multiman ?? men INTE uppdatera xbm har jag rätt ?

  6. #6
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    34
    Respekt
    18
    testade uppdatera men vart inget bättre

  7. #7
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    34
    Respekt
    18
    Hej
    vart less på att det vart error i spelet så jag raderade spelet på hdd och köpte spelet igen...satte in skivan och med bra tålamod så trodde jag att jag skulle börja om från början. Men dröm om min förvåning när jag stoppade in skivan så började jag där det var error sisst )) NICE

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •