Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Bannad pga några hackers

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2014
    Inlägg
    10
    Respekt
    0

    Bannad pga några hackers

    Mitt xbox live account vart hackat förut av sån som förstörde min profil genom att modda alla gamescore + massa annat. Idag när jag skulle logga in så stod det att jag var bannad i 9999 år :O Jag har inte moddat eller fuskat nånting, utan det var hackarna som gjorde så att jag vart bannad genom att modda sönder min profil. Jag har chattat med Microsoft och berättat vad det är som jag råkat ut för ja o blablabla, men är det nån som snälla kan hjälpa mig så att jag får tillbaka mitt xbox live account?

    /Fredrik

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Fredda Visa Inlägg
    Mitt xbox live account vart hackat förut av sån som förstörde min profil genom att modda alla gamescore + massa annat. Idag när jag skulle logga in så stod det att jag var bannad i 9999 år :O Jag har inte moddat eller fuskat nånting, utan det var hackarna som gjorde så att jag vart bannad genom att modda sönder min profil. Jag har chattat med Microsoft och berättat vad det är som jag råkat ut för ja o blablabla, men är det nån som snälla kan hjälpa mig så att jag får tillbaka mitt xbox live account?

    /Fredrik
    Dom ända som kan göra det är Microsoft...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2016
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Fredda Visa Inlägg
    Mitt xbox live account vart hackat förut av sån som förstörde min profil genom att modda alla gamescore + massa annat. Idag när jag skulle logga in så stod det att jag var bannad i 9999 år :O Jag har inte moddat eller fuskat nånting, utan det var hackarna som gjorde så att jag vart bannad genom att modda sönder min profil. Jag har chattat med Microsoft och berättat vad det är som jag råkat ut för ja o blablabla, men är det nån som snälla kan hjälpa mig så att jag får tillbaka mitt xbox live account?

    /Fredrik
    Hur har det gått?

  4. #4
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Ha ha skön tid att bli bannad på, är väl bara yoda & Gandalf som överlever 9999 år, men ja är nog bara Microsoft som kan häva en sån ban, har du hört nåt mer?

    Min polares son blev bannad på steam för att nån hijackat hans konto och fu¤¤t till det å han & alla i familjen har mejlat steam i nåt år nu å de bara skiter i det eller ger helt muppiga svar...sorgligt det där...
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Liknande diskussioner

  1. Nyligen bannad - Några frågor
    By X360Spyder in forum XBOX 360 - BANNED FROM LIVE
    Inlägg: 67
    Senaste inlägg: 2010-06-09, 19:28
  2. Bannad box = Bannad från live?
    By Arasul in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 22:54
  3. Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-30, 22:26
  4. bannad lr inte bannad?
    By dbb112 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-14, 22:31
  5. Sluta med Bannad inte bannad, ååå igen bannad inte bannad
    By coolcool in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-23, 19:22

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •