Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Spela online?

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2006
    Inlägg
    122
    Respekt
    19

    Spela online?

    Frågar här eftersom jag inte riktigt litar på någon annan site...

    Antar att denna fråga ställts 100 ggr förr, men kunde faktiskt inte hitta det jag sökte. Jag undrar helt enkelt om man på något sätt kan spela online med sin jtag xbox360?
    Är inte ute efter att spela med massa mods och har inte gått in och låst upp några saker etc. Vill bara kunna spela online helt enkelt på lika villkor. Just nu lockar ju Ultimate team på Fifa 15 såklart! Finns det någon lösning? Hur? Guide tack?!

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    http://forum.psxcare.com/support/sho...r%C3%B6jor-etc <--- det du frågar om här gör att du inte längre spelar på samma vilkor som alla andra

    Det bästa sättet att lira online är att köra med en original maskin och original spelet, om du gillar spelen bör du ändå köpa dom för att stödja utvecklarna... samma sak gäller DLC...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2006
    Inlägg
    122
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    http://forum.psxcare.com/support/sho...r%C3%B6jor-etc <--- det du frågar om här gör att du inte längre spelar på samma vilkor som alla andra

    Det bästa sättet att lira online är att köra med en original maskin och original spelet, om du gillar spelen bör du ändå köpa dom för att stödja utvecklarna... samma sak gäller DLC...
    Jag förstår din poäng, men samtidigt handlade den tråden bara om tröjor etc, vilket jag inte anser vara fusk på något sätt online. Hur som haver, finns det något sätt?

    Och jag vet att det bästa sättet är att köra med en original maskin och spel, men det var inte det jag undrade över här...

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Det finns någonting som kallas "XOSC spoofing", det är vad du behöver... många tar betalt för den tjänsten... typ du betalar för en viss tid... och dom spoofar åt dig...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. hur spela online?
    By hejsan in forum Playstation 3
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-24, 09:18
  2. Kan man spela online...
    By Djyohan in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2005-04-01, 20:32
  3. spela online
    By NickeF in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2004-06-26, 18:57
  4. SPela online
    By chileman in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-05-23, 23:27
  5. Spela online?
    By yozi in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2003-02-25, 23:39

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •