Finns det ngt sätt att köra Borderlands Presequel via SystemLink?
Det jag är ute efter att köra Co-op via FSD3 på 2 olika xbox360 med rgh i samma hem (via FSD3)
// P
Finns det ngt sätt att köra Borderlands Presequel via SystemLink?
Det jag är ute efter att köra Co-op via FSD3 på 2 olika xbox360 med rgh i samma hem (via FSD3)
// P
Ja, det går... stäng av LiNK i FSD och koppla båda maskinerna till ditt lokala nätverk det räcker med en switch eller korsad kabel också bara du stänger av LiNK så ska det fungera utan problem... det är liksom det den funktionen är till för från början (System Link menar jag)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Swizzy, din servicenivå är ngt i hästväg
Funkar det om berörda Xboxar är kopplade via switchar som är underkopplade en router eller måste det trixas ngt?
Idag har jag en central router, sen är alla devicear kopplade via switchar osv.
// P
Sålänge som allting är kopplat till en och samma router är det inga problem, en switch delar upp kabeln från din router till alla andra enheterna medans en router delar ut olika IP adresser och lite allt möjligt...
Dvs. är det samma nätverk är det inga problem, själv sitter jag med router + 2 switchar
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Har testat med Borderlands 2 där båda Xboxar kör FSD 3 v775, men den hittar inte varandra (via borderlands-menyn).
Skall testa med korsad kabel direkt mellan boxarna vid tillfälle.
// P
Last edited by Swizzy; 2014-11-01 at 19:21.
Google is your friend!
Testade på nytt (med exakt samma upplägg som tidigare) och då fungerade det klockers!
Tänk om man hade vetat detta för 5 år sen....
Tack för hjälpen.
// P
Bookmarks