Hej,

Jag har en XK3Y installerad i min xbox360. Nu ville det sig inte bättre än att hårddisken kraschade och jag måste börja om ifrån början med att lägga in spel osv. Men jag får inte riktigt till det. Xboxen hittar ingen hårddisk så det händer inget när jag "stänger" dvd-luckan på xboxen.

Jag har tagit hem winrar, dvdstyler, xkeyBrew och abgx360 och installerat och kört igenom ett spel som jag vet fungerade innan för att prova men får det inte till att fungera. Blev osäker huruvida XKeyBrew skulle ligga på hårddisken eller inte men antar att den skall det. Har ändock provat både med och utan, samma resultat. Vet nu inte hur jag skall komma vidare.

Det jag dock är osäker på är hur och varför dvdstyler skall användas, någon som vet. Har skapat ISO via winrar och kört igenom det med abgx360 via XKeyBrew. Spelet syns i dvd-menyn i XKeyBrew men när jag kopplar in hårddisken i Xboxen så händer inget.

Någon som har en guide på hur hela proceduren med att lägga in spel osv skall gå in så jag kan utesluta att felet ligger där.

Med vänlig hälsning
Henrik