Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Fel på ps2:an

Registrerade
    Aug 2001
    Från
    sweden
    Respekt
    24

Unhappy Fel på ps2:an

cd-luckan går ej att öppna & spelet som sitter i vill ej starta, det har funkat perfekt tidigare men helt plötsligt funkar ingenting.Jag förmodar att jag måste skicka in den för rep,hur lång tid tar det ungefär? jag köpte den av er ( psxcare )
    i februari,gäller garantin då den är chippad?

mvh peter

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Ring oss under veckan så får du ett returnummer och vi skickar en paketlapp så du kan skicka in den för service.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Aug 2001
    Från
    sweden
    Respekt
    24

Thumbs up

tack för snabbt svar hansi,kanonbra service inte många företag som kan matcha er serviceanda.Då ringer jag på måndag,ha en fortsatt trevlig helg

mvh peter

Registrerade
    Jun 2002
    Respekt
    0

Hejsan... Jag har BIG PROBLEMS med mitt Playstation 2!... Samma som califfen..

Jag kom hem idag och pappa hadde hämtade ut mitt playstation 2 (Med Messiah som jag beställt från er) från posten.. och jag kopplade in det och tänkte pröva det.. .(efterssom jag just fick det hadde jag ju inga spel, så jag tog ett PS1 spel och bootade det som det står på: <a href="http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=30;t=000024" target="_blank">http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=30;t=000024</a> ) men den ville inte boota.. Och sen vill den inte ens Skicka ut skivan!!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Det är bättre om du ringer och pratar direkt med en tekniker innan dom går för dagen, vi kan inte åtgärda problemet via forumet. Är det fel på den måste du ringa oss och få ett returnummer.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jun 2002
    Respekt
    0

ok... Vilket NR. Ska jag ringa?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

08-615 21 60 / 08-643 26 13

Liknande diskussioner

1. Hur kan man se på VCD/SVCDfilmer på Ps2:An
    By bohemian in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Senaste inlägg: 2005-01-28, 17:46
  2. Fel installerat eller något fel med bioset?
    By Jompapompa in forum X-ecuter 2 LITE support
    Senaste inlägg: 2003-12-20, 11:51
  3. Fel Fel Fel....code 13
    By Ubbe in forum Evolution-X Dashboard
    Senaste inlägg: 2003-05-20, 23:40
  4. Fel på chippet eller ps2an?
    By Ragol in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2003-03-13, 14:33
  5. Laser fel eller chip fel?
    By Gatufight in forum Messiah - Teknisk support
    Senaste inlägg: 2002-12-20, 14:31

Bookmarks